Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران در بیانیه ای درگذشت حجت الاسلام راستگو را تسلیت گفت و تاکید کرد، مساجد استان تهران استادی برجسته، همراهی صمیمی و پدری دلسوز را از دست داد و در درگذشت ایشان داغدار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پی در گذشت حجت الاسلام«محمد حسن راستگو»، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

بقاء مختص ذات اقدس الهی است 

درگذشت عالم وارسته و معلم انسان ساز  و مبدع کار تبلیغ دین برای قشر کودک و نوجوان  و استاد تربیت مربی کودک در حوزه علمیه قم جناب حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو را محضر امام زمان(عج) و حوزه های علمیه و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی شک فقدان ایشان خلاء عظیمی در تبلیغ و آموزش مبلغان و نیز بیان هنرمندانه در آموزه های دینی و معارف اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بدنبال خواهد داشت.

 

رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس هیچگاه کلاس های پر نشاط و مباحث آموزنده او را از یاد نخواهند برد. 

 

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: مساجد استان تهران استادی برجسته و همراهی صمیمی و پدری دلسوز را از دست داد و در درگذشت ایشان داغدار شد.

 

از خداوند عالم درخواست دارم روح ایشان را غریق رحمت خویش گرداند و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

 

غلامعلی قدیریان مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارشناس تعلیم و تربیت حجت الاسلام راستگو کانون های مساجد مساجد استان تهران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری