Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج نباید از ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی غافل شود گفت: ضرورت دارد بسیجیان به سلاح معنویت، آگاهی و کسب تفکر و روحیه بسیجی مجهز شوند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه بسیج در روز پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده که نقش ارزشمند آن بر ملت ما پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه امروز بیش از پیش تاثیر و نقش بسیج را به عنوان نهادی مردمی در همه عرصه‌ها شاهد هستیم افزود: وجود نهادهای مردمی در بدنه انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است که در روزهای آغازین انقلاب و دفاع مقدس تاکنون شاهد هنرنمایی و از خودگذشتگی مجموعه بسیج بوده‌ایم.

 

وی اذعان کرد: حضور ایثارگران در عرصه‌های دفاع مقدس و از خودگذشتگی و جان‌فشانی بی‌نظیر آنها در هشت سال جنگ تحمیلی، یادآور حماسه‌های یاران حضرت سیدالشهدا (ع) و اصحاب بدر و حنین را در ذهن‌ها تداعی می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: امروزه هر کسی که دل در گرو ارزش‌های و اهداف والای انقلاب اسلامی داشته باشد و صادقانه و بی‌منت به مردم خدمت کند، حتی اگر از حیث سازمانی و نهادی در بسیج عضویت نداشته باشد، به عنوان یک بسیجی محسوب می‌شود.

 

وی عنوان کرد: مجموعه بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و اشتغالزایی در زمینه‌های تولید حضور داشته است.

 

امام جمعه موقت اندیمشک بیان کرد: باید حضور قدرتمندانه و با بصیرت مجموعه بسیج در مقابله با توطئه‌های دشمنان و خنثی کردن فتنه‌های مختلفی که در دهه‌های اخیر برای انقلاب اسلامی رخ داده است، در ابعاد گوناگون در فضای حقیقی و مجازی، تشریح و تبیین شود.

 

وی به موفقیت‌های مجموعه بسیج در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان با روحیه اخلاص و معنویت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم ایفای نقش می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه نبرد امروز در حوزه رسانه و جنگ روانی دشمن است اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند که مردم را نسبت به آینده بدبین و ناامید کنند که خنثی کردن این نقشه شوم، نیازمند ورود و حضور فعال مجموعه بسیج است.

 

وی اظهار داشت: مجموعه بسیج نباید از ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی غافل شود و ضرورت دارد بسیجیان را به سلاح معنویت، آگاهی و کسب تفکر و روحیه بسیجی مجهز کند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه بسیجیان با توجه مشکلات اقتصادی مردم کشور، حضور فعالی در کمک‌های مومنانه داشته‌اند خاطر نشان کرد: امید است رویکرد بسیجی، کاهش مشکلات کشور را در عرصه‌های مختلف به همراه داشته باشد و مسئولان نیز باید تفکر و روحیه بسیجی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه موقت اندیمشک 5 آذر هفته بسیج تفکر بسیجی توطئه های دشمنان حجت الاسلام مجموعه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است