Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در آستانه هفته بسیج و روز دانشجو جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس و مینودشت با حضور رئیس، معاونین فرهنگی و اداری و مالی و دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان گلستان، مسوولان جهاددانشگاهی و بسیج دانشجویی و نمایندگان دانشجویان فعال در تشکل‌های اسلامی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تحقق آموزش برخط ارمغان شرایط کرونایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در این نشست با اشاره به شرایط پیش آمده کرونایی و شیوع مجدد این بیماری در مرحله سوم اوج خود، اظهار کرد: تمام توجه و تمرکز ما در شورای فرهنگی باید بر این باشد که این بیماری و شرایط اخیر مانع از تحقق اهداف فرهنگی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگ‌محور ما به شکل‌های نوین نشود.

احمد مهرابیان با بیان اینکه بیماری کرونا در کنار تهدیدات خاص خود برای ما فرصت‌هایی نیز فراهم کرد، افزود: تحقق آموزش در بستر برخط و فعالیت منسجم در فضای مجازی از اتفاقات مثبتی بود که در این زمان توانستیم به آنها دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در هفته بسیج باید برنامه‌های ویژه و درخور با شان و جایگاه این نهاد مردمی و انقلابی طراحی و تدوین شود، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و اخذ مجوز از مراجع ذی‌ربط بهترین فرصت برای آغاز پروژه المان شهدای گمنام دانشگاه نیز هفته بسیج است.

* نامگذاری سالن اجتماعات دانشگاه به نام «سردار شهید سلیمانی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اینکه فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگی باید متفاوت با سایر ارگان‌های فرهنگی باشد، ادامه داد: ما دانشگاهی اسلامی بوده و بر محور فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی دانشگاه را بنا کرده‌ایم، لذا باید تمام توجه خود را به اعتلای فرهنگ در دانشگاه داشته باشیم.

مهرابیان با تقدیر از واحد فرهنگی مرکز جهاد دانشگاهی گنبدکاووس به پاس پیگیری انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، تصریح کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند به زودی سطح کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی، علمی، آموزشی و به ویژه فرهنگی را در دانشگاه آزاد اسلامی بالا ببرد.

وی با بیان اینکه سالن اجتماعات دانشگاه به نام سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تغییر نام پیدا خواهد کرد، گفت: تقاضا دارم اعضای شورای فرهنگی طرح‌های خود را برای نصب تصاویر و المان شهدا در دانشگاه فراهم و به شورا ارائه دهند.

* لزوم اختصاص بودجه فرهنگی برای طرح‌های مبتکرانه

رئیس پردیس مینودشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این پردیس فعالیت‌های فرهنگی به صورت پیوسته حتی در شرایط کرونایی در جریان بوده و به صورت برخط برگزار می‌شود، اضافه کرد: در هفته بسیج و روز دانشجو نیز برنامه‌هایی را به صورت برخط برگزار خواهیم کرد.

میرزایی با بیان اینکه برگزاری مسابقه نقاشی کرونا، مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه شهید سلیمانی و خطبه غدیر از جمله برنامه‌های ما در ماه‌های ابتدایی شروع سال تحصیلی بوده است، افزود: مسابقات مرحله نهایی قرآن و عترت نیز در آستانه برگزاری است که دانشجویان و اساتیدی که حداقل امتیاز 90 را دریافت کرده‌اند برای شرکت در این مرحله معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند اختصاص بودجه‌های فرهنگی ویژه برای مسابقات و طرح‌های نوآورانه هستیم، خاطرنشان کرد: روحیه فرهنگی حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و به ویژه استان گلستان می‌تواند ما برا در رسیدن به اهداف فرهنگی کمک شایانی کند.

* اجرای 4 برنامه فرهنگی مشترک در دانشگاه آزاد گنبدکاووس

مدیر مرکز دانشجویی و فرهنگی جهاد دانشگاهی در این دانشگاه نیز با اشاره به عقد تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شده است تا فعالیت‌های فرهنگی مشترک جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

مهدی باقریان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی پیشنهاد برگزاری چهار برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه کرده است، تصریح کرد: برگزاری جشنواره طنز دانشجویی، جشنواره قویترین دانشجویان فرهنگی، همایش تجلیل از منادیان وحدت و تور یک روزه گردشگری با عنوان جرجان‌شناسی از جمله این برنامه‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی دانشجویان توانمند فرهنگی برای راه‌اندازی تیم‌های عملیات فرهنگی، یکی از اهداف برگزاری این جشنواره‌هاست، ادامه داد: شناخت مفاخر منطقه، توسعه فعالیت‌های فرهنگ محور، حضور جدی‌تر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت هنر و ظرافت‌های کار فرهنگی از سایر اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.

* توزیع بسته‌های معیشتی میان دانشجویان نیازمند

مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم و باید برنامه‌های شاخصی را به اجرا بگذاریم، اظهار کرد: پیشنهاد ما برگزاری مسابقات تیراندازی دانشجویان و اساتید در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

علیرضا دادفر بر تسریع روند ساخت المان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: حدود دو سال از تدفین شهدای گمنام می‌گذرد و انتظار داریم با توجه به پیگیری و دستور مساعد ریاست واحد روند ساخت المان دانشجویی و برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت برای این عزیزان سرعت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان ورود جدی پیدا کند، تصریح کرد: در این مسیر از کمک بسیج اساتید واحد نیز کمک خواهیم گرفت و طبق دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ذره‌ای از این اعتبارات از شهریه دانشجویان و اعتبارات دانشگاه نخواهد بود و از کمک‌های مردمی خیرین، دانشجویان و اساتید به صورت شخصی بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهید دانشجویان استان گلستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس فعالیت های فرهنگ دانشگاه آزاد جهاد دانشگاهی شهدای گمنام تفاهم نامه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است