Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:16:13 GMT

برف حریف مسیرهای کوهستانی فیروزکوه نشد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۲۹۴

برف حریف مسیرهای کوهستانی فیروزکوه نشد

مهدی یوسفی جمارانی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از روزهای گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان با همکاری عوامل راهداری و شهرداری با در اختیار داشتن امکانات مناسب پذیرای این بارش ها بودند.

وی افزود: این بارش ها که از ساعات اولیه بامداد شنبه آغاز شده بود تمامی مسیرهای این شهرستان را در گیر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ادامه داد: برای جلوگیری از مسدود شدن مسیرها عملیات شن و نمک پاشی در مسیرها آغاز شد و موجب شد که تردد خودروها در مسیرهای این شهرستان همچون گذشته ساری و جاری باشد.

افتتاح ششمین انبار نمک در گردنه گدوک

وی با اشاره به راه اندازی ششمین انبار نمک این شهرستان در گردنه گدوک نیز گفت: به منظور جلوگیری از انسداد مسیرها در روزهای گذشته ششمین انبار نمک را در گردنه گدوک افتتاح کردیم.

جمارانی خاطرنشان کرد: گردنه های امین آباد؛ پشم و گدوک برای ما بسیار مهم و ضروری است و بیشترین بارش های برف شهرستان فیروزکوه در این مناطق صورت می گیرد.

وی با اشاره به لغزندگی تمامی مسیرهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بدلیل اجرای تمهیدات کرونایی شاهد کاهش تردد خودروهای شخصی هستیم اما عبور و مرور خودروهای سنگین باری و مسافربری در این شهرستان همچنان ادامه دارد و از رانندگان می خواهیم حتما وسایل خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گفته فرماندار فیروزکوه؛ عملیات شن؛ نمک پاشی و برف روبی در تمامی مسیرهای روستایی و شهری با همکاری دهیاران و شهرداران بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

۹۰ درصد واحدهای صنفی محدودیت ها را رعایت کردند

وی همچنین با اشاره به اجرایی شدن تمهیدات کرونایی در این شهرستان نیز گفت: روز گذشته اولین روز اجرای این محدودیت در فیروزکوه بودیم که با بازدیدی که با حضور بازرسان در سطح شهر داشتیم ۹۰ درصد واحدهای صنفی نسبت به تعطیلی مغازه ها اقدام کرده بودند و آن دسته از مغازه هایی که بدلایل عدم اطلاع مشغول فعالیت بودند اخطار دریافت کردند.

وضعیت فیروزکوه قرمز است

یوسفی جمارانی با بیان اینکه همچنان شهرستان فیروزکوه در وضعیت قرمز بسر می برد گفت: این شهرستان ۳۴ هزار نفر بیشتر جمعیت ندارد و اگر به ازای هر ۱۰ هزار نفر کرونای ۴ نفر مثبت باشد آن شهرستان در وضعیت قرمز قرار می گیرد به همین منظور هم اکنون شهرستان فیروزکوه ۷ بیمار کرونایی دارد که تست ۴ نفر از این افراد مثبت بوده و در بیمارستان امام خمینی (ره) تحت درمان هستند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان کوهستانی فیروزکوه در شمال شرقی تهران قرار دارد که بیشترین بارش های برف و باران استان تهران در این شهرستان صورت می گیرد.

شهرستان فیروزکوه متشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۴ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

برچسب‌ها استان تهران مهدی یوسفی جمارانی فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران مهدی یوسفی جمارانی فیروزکوه استان تهران مهدی یوسفی جمارانی فیروزکوه اخبار کنکور شهرستان فیروزکوه بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار، یک دستگاه برف خور، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

او افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک‌گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله‌گیری و لکه‌گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

او گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است