Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ منچستریونایتد دیشب در خانه خود به مصاف وست برامویچ رفت و با تک گل ستاره پرتغالی اش برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. البته وست برامویچ در این بازی یک بار هم دروازه یونایتد را باز کرد ولی این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا سولسشر و شاگردانش سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد در پایان بازی با اشاره به درخشش فرناندس برای یونایتد در فصل جاری گفت نمی‌شود تصور کرد که اگر یونایتد او را در اختیار نداشت الان چه وضع بغرنجی پیدا کرده بود.

فرناندس در ماه ژانویه با قراردادی 65 میلیون دلاری از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست. او تا کنون 34 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و نوزده گل به ثمر رسانده است.

اسکولز در پایان بازی در گفتگو با شبکه بی تی اسپورت گفت: " برد زشتی بود. ولی امیدوارم این پیروزی به بچه‌ها حداقل اعتماد به نفس بدهد. آدم دلش برای وست برامویچ می سوزد. من به این فکر می‌کنم که اگر برونو فرناندس نبود ما الان چه وضعی داشتیم و کجای جدول بودیم".

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: " برونو فرناندس بهترین بازیکن ما است. قبل از اینکه او به تیم ملحق شود حتی نمی توانستیم یک موقعیت خلق کنیم".

انتهای پیام /

هومن جعفری کد خبر: 1081691 برچسب‌ها برونو فرناندز منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برونو فرناندز منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!