Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@14:20:13 GMT

کشف ۴ تن آرد قاچاق در خمین

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۴۱۹

کشف ۴ تن آرد قاچاق در خمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس بهزاد فکوری اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه انتظامی حشمتیه حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و خودرو برای بررسی بیشتر متوقف شد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو،‌ تعداد ۱۰۰ کیسه آرد فاقد مجوز قانونی به ارزش تقریبی یک میلیارد ۲۵۰ و میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مرجع قضائی گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند و همچنین هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق خودرو کشف خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6097103

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان