Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ایرانمال در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی برای مهارویروس کرونا بازار بزرگ ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت احداث نقاهتگاه بیماران کرونایی اعلام کرد.این امادگی به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منعکس شده و در انتظار تصمیم این وزارتخانه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش نمایشگاهی ایران مال با ظرفیت پذیرش حدود سه هزار تخت بیمارستانی آمادگی دارد تا امکانات خود را در اختیار بخش های پزشکی و خدماتی وزارت بهداشت قرار دهد . این مجموعه پیش از این نیز در موج اول کرونا در فروردین و اردیبهشت سال جاری با احداث نقاهتگاه بیماران کرونایی ،یکی از مجهز ترین نقاهتگاههای کشور را احداث کرده بود که طی سه ماه برپایی این نقاهتگاه صدها بیمار کرونایی بهبود یافتند . احداث این نقاهتگاه در رسانه های داخلی وبین المللی نیز بازتاب گسترده ای داشت و رییس جمهور هم از آن تقدیر کرد .

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت