Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمد غلامرضایی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه باران، محمد غلامرضایی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضایی درک نقش تاثیرگذار و بالنده کارگزاران توانمند و مسلط به امور فنی، حقوقی و بازاریابی در صنعت بیمه کشور را یکی از الزامات فعالیت در صنعت بیمه دانست و گفت: کارگزاران بیمه به‌عنوان تحلیلگران ریسک، از یکسو مشاوران و بازوان تخصصی جامعه بیمه‌گذاران کشور هستند و از سوی دیگر، در تعیین سطح ریسک در نرخ‌گذاری فنی و همچنین ارتقای سطح علمی بازار بیمه ایفای نقش می‌کنند. بنابراین این جشنواره تنها بر پایه تقدیر از عملکرد کارگزاران بیمه برگزار شد تا گام موثری در تقدیر و تکریم از تلاش‌های آن‌ها برداشته شود.
غلامرضایی در ادامه افزود: اگرچه شاید برگزاری این جشنواره گام کوچکی در تجلیل از تلاش‌های شبکه فروشمحسوب شود، اما برنامه‌ریزی و اجرای آن با فاصله کوتاهی از شروع به فعالیت شرکت در کنار استمرار و ادامه‌دار بودن این رونددر باران، نشان از ثبات این شرکت بیمه‌گر در تقدیر از عملکردهای مطلوب و ویژه دارد.
او در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران رسمی بیمه در سراسر کشور که در زمینه ارائه محصولات بیمه باران فعالیت داشتند و در طول مدت جشنواره به حداقل فروش 200 میلیون تومانی رسیده بودند، شرایط حضور در این جشنواره را کسب کردند و در نهایت از 5 کارگزار برتر به شرح زیر که حائز بالاترین امتیازات از منشاءوصول حق بیمه و تعداد بیمه‌نامه صادره کردند، با پرداخت جوایز نقدی، تقدیر به‌عمل آمد:
ردیف
نام کارگزار
استان
حق­ بیمه وصلی
(میلیون ریال)
تعداد بیمه ­نامه
(فقره)
مبلغ جایزه
1
لیلا شفیعی برنجگانی
اصفهان
24،818
383
50 میلیون تومان
2
دنیای آسایش ایرانیان
البرز
19،460
116
40 میلیون تومان
3
سعید اکبری
تهران
16،697
28
30 میلیون تومان
4
مهدی ناصری
مشهد
15،135
35
20 میلیون تومان
5
سیدمحمدفرید صدرالحسینی
اصفهان
14،722
12
10 میلیون تومان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  فارس اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب تا ۳۱ خرداد امسال (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.
آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG ارسال شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲ (داخلی ۲۱۶۱) و تماس بگیرند و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.
محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.
شرکت در این رقابت برای هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند.
در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.
۶ نفر در بخش مبتدی، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.
لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.
به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله