Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه قوه قضاییه به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت از دستاورد‌های علمی – پژوهشی ناظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضایی، نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی را برگزار می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پژوهشگاه قوه قضاییه به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت از دستاورد‌های علمی – پژوهشی ناظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضایی، نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 این جشنواره در سه بخش پژوهش برتر، رأی پژوهش‌محور برتر و ایده‌ی برتر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تحول در حکمرانی قضایی، آسیب‌شناسی و حل مسائل دستگاه قضا، بهبود فرایند‌های دادرسی عادلانه، ارتقای اتقان آرای قضایی و فناوری‌های ناظر بر هوشمند‌سازی قوه قضاییه، محور‌ها و موضوعات جشنواره بزرگ شهید بهشتی را تشکیل می‌دهد.

بخش «پژوهش برتر» ویژه تمام پژوهشگران و دانشگاهیان و بخش «آرای پژوهش‌محور برتر» مختص قضات سراسر کشور است. همچنین در بخش «ایده‌ی برتر» تمام مردم و نخبگانی که ایده‌ای در راستای محور‌های این جشنواره داشته باشند می‌توانند شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره، تا دهم آذر ماه جاری مهلت دارند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی pajoohesh@jri.ac.ir ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات بیشتر شامل آثار واجد شرایط در جشنواره، شاخص‌های انتخاب آثار برتر و مطالعه شیوه‌نامه و تکمیل فرم شرکت در نخستین جشنواره شهید بهشتی به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه هفته پژوهش به شماره تلفن ۲۲۰۹۲۰۶۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه هفته پژوهش دستگاه قضا قوه قضائیه نخستین جشنواره قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج