Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: مهلت ثبت نام پنجمین رویداد بین المللی جایزه خشت طلایی تهران تا 10 آذر ماه 1399 ( 30 نوامبر 2020) تمدید شد.
به گزارش شهر، پیرو برگزاری چهار دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران از سال 1393 الی 1398، پنجمین دوره این جایزه جهانی در تاریخ 25 آذر ماه سال جاری مصادف با 15 دسامبر 2020 توسط مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و با مشارکت و همکاری نهادها و سازمان‌های علمی و اجرایی داخلی و بین‌المللی فعال در حوزه مدیریت شهری، در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جایزه با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، توسعه دامنه ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و بهبود توانمندی‌ها در زمینه گسترش زیرساخت‌های شهری و نیز معرفی و بهره‌برداری مطلوب از تجارب برتر شهرهای ایران و دیگر شهرهای جهان، برگزار می‌شود و انتظار می‌رود منجر به تبادل مؤثر اطلاعات و دانش فنی و مشارکت در اجرای پروژه‌های مهم شهری شود.
در این راستا از عموم شهرداران، رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و مدیران شهری دعوت می‌کند پروژه‌های برتر شهری را در هفت محور و بر اساس شرایط مشروحه در سایت جایزه با تکمیل آنلاین فرم‌های فراخوان به دبیرخانه جایزه (مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران) معرفی کنند.
برای ثبت‌نام قطعی پروژه‌های مورد نظر برای این دوره از جایزه، لازم است نهایتا تا تاریخ 1399/09/10 فرم ثبت‌نام مربوط به معرفی و ثبت مشخصات پروژه‌ها در سایت جایزه به نشانی www.tehrangoldenadobe.com تکمیل و مستندات لازم (عکس، فیلم، نقشه‌ها و ...) درسایت بارگذاری شود.
همچنین ضمن اهدای گواهینامه شرکت در جایزه به تمامی پروژه‌های ثبت‌نام شده، به آن دسته از پروژه‌هایی که بر اساس نظرات هیأت داوران موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی جایزه شوند (حداکثر تا 21 پروژه) لوح تقدیر و به پروژه‌های منتخب برتر (حداکثر تا 7 پروژه) در هر یک از محورهای فراخوان، لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه