Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:24:12 GMT

آغاز نامنویسی بیمه تکمیلی روستائیان در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۸۹۵

آغاز نامنویسی بیمه تکمیلی روستائیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فهیمه عبدی نژاد ظهر امروز در یک گفت وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: شرکت بیمه آتیه سازان با هدف دسترسی آسان و عادلانه به خدمات درمانی و حفاظت مالی از بیماران به ویژه روستائیان بسته‌های متعددی را در قالب بیمه تکمیلی روستائیان طراحی کرده است تا هر یک از روستائیان بتوانند با پرداخت کمترین قیمت تحت پوشش بیمه تکمیلی روستائیان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا یکی از رسالتهای شرکت آتیه سازان حافظ ارائه خدمات به روستائیان و مناطق محروم است چون این شرکت به دنبال سود و منابع مالی نیست و در واقع هدف، ارائه خدمات به افرادی است که به این خدمات بیمه تکمیلی درمان نیاز دارند.

 

به گفته مدیر شعبه آتیه‌سازان هرمزگان، اجرای بیمه تکمیلی روستائی باعث ارائه خدمات درمانی کاملتر به آن دسته از هموطنانی میشود که دارای دفترچه بیمه سلامت روستائی هستند و این امر باعث اعتبار بخشیدن به دفترچه بیمه سلامت روستائی نیز می‌شود.

عبدی نژاد خاطرنشان کرد: کسانی که دفترچه بیمه روستائی دارند پس از خرید خدمت بیمه تکمیلی با مراجعه به مراکز درمانی دولتی طرف قرار داد، هیچ هزینه‌ای برای خدمات پر هزینه خود پرداخت نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: در راستای گسترش بیمه‌های تکمیلی درمان برای اقشار آسیب پذیر به ویژه روستائیان مناطق محروم، با هدف کاهش پرداخت از جیب بیماران و پوشش بهتر خدمات درمانی به روستائیان، در نظر داریم طرح بیمه تکمیلی درمان روستائیان را به صورت آزمایشی در استان هرمزگان اجرا کنیم که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این طرح سعی شده نیازهای درمانی بیمه شدگان و پوشش هزینه‌های خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی درمان تحت پوشش قرار دهیم‌.

وی تصریح کرد: در طرح بیمه درمان تکمیلی آتیه خانواده روستائیان همه بیمه شدگان روستائی تحت پوشش بیمه سلامت در استان هرمزگان می‌توانند با پرداخت حق بیمه در قالب سه طرح ارزان قیمت ۶۵هزارتومان،۷۰هزارتومان و ۸۰ هزارتومان برای یکسال خود و خانواده‌هایشان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

به گفته عبدی، نرم افزاری نیز با عنوان ATINS.IR طراحی شده که به آسانی روستائیان معزز استان هرمزگان در منزل نیز بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند، یا با تفاهم نامه‌ای که با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان امضاء شده است روستائیان میتوانند با مراجعه به خانه‌های بهداشت در دورترین روستای استان هرمزگان از این طرح بهرمند شوند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه تکمیلی روستایی هرمزگان ثبت نام استان هرمزگان تکمیلی درمان خدمات درمانی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها