Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:09:48 GMT

محمود فکری حرف درستی زد!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۹۱۶

محمود فکری حرف درستی زد!

به گزارش افکارنیوز،

علی چینی در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: اگر آبی پوشان در اهواز مغلوب میزبان خود شدند، این شکست محصول حاشیه‌هایی بود که هفته گذشته برای آن ایجاد شد و منجر به از دست رفتن تمرکز کادر فنی و بازیکنان گردید.

وی افزود: یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین حاشیه‌هایی که هفته گذشته برای استقلال شکل گرفت، مناظره جنجالی میان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سابق استقلال بود که همین حرکت به خودی خود کافی بود تا تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور تیمی که چنین هفته پر تنشی را سپری کرده برای یک بازی مهم تمرکز دارد؟

مربی پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از عوامل مهم که در بر هم زدن تمرکز بازیکنان تاثیر داشت، رفت و آمدهای متعدد یکسری بازیکن به باشگاه به منظور چانه زنی برای حفظ ارقامی که چند ماه پیش بر سر آن با باشگاه به توافق رسیده و امضای دو طرف در آن موجود بود. متاسفانه موضوعی که با عنوان اصلاح قراردادها پیش آمد باعث شد تا بازیکنان هم تمرکزشان را از دست بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته من با این حرف محمود فکری کاملاً موافق هستم که استقلال به موقع باخت و امیدوارم این شکست باعث شود تا مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به خود آیند.

علی چینی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل نتیجه نگرفتن یک تیم، بر هم زدن تمرکز کادر فنی است و ممکن است این اتفاقات که تمرکز فکری را بر هم می‌زند در هفته‌های پیش رو هم ایجاد دردسر کند. مثلاً در سال آخری که ما در استقلال بودیم و علیرضا منصوریان سرمربی بود، از همان هفته اول یکی از اعضای هیات مدیره مرتب بر علیه کادر فنی مصاحبه می‌کرد و بدون آنکه بحثی در هیات مدیره مطرح شده باشد از طرف خودش اولتیماتوم می‌داد که این رفتار تمرکز را از ما گرفت. امیدوارم فکری به این موضوع دچار نشود و بعضی رفتارها باعث بر هم خوردن تمرکز او از این تیم نشود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال محمود فکری استقلال محمود فکری علی چینی پیشکسوت استقلال استقلال و فولاد خوزستان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم و آن را به جان می‌خریم. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکن جوان به لیگ برتر معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم با همفکری مدیریت باشگاه و کادر فنی توانستیم به جایگاهی برسیم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده بتوانیم با تمام توان کار کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

وی در ادامه اعلام کرد، به غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم پیکان هستند و مشکل دیگری ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد گل‌های دقایق آخری که این تیم دریافت می‌کند، تصریح کرد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد، اما وقتی موردی پشت سر هم تکرار می‌شود حتماً جایی اشکال دارد. من گلایه‌ام را در جلسه‌ فنی و خصوصی با بازیکنان نسبت به بازیکنان بزرگ انجام دادم. برخی مواقع کاری از دست کادر فنی در دقایقی از بازی برنمی‌آید و فکر کنم عدم تمرکز کافی باعث می‌شود امتیازهایی را که باید به دست می‌آوردیم، از دست داده‌ایم. موارد را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و دیگر از این اتفاقات نخواهد افتاد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا در پنج هفته حساس پایانی لیگ باز هم از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: سیاست ما در هر بازی متفاوت است و با برنامه‌ریزی و آنالیزی که از حریف‌مان داریم، پیش می‌رویم. چند بازیکن جوان ما بازی کرده‌اند و باتجربه شده‌اند. بازیکنان جوان ما فوق‌العاده باکیفیت هستند و در روند رو به جلوی ما تغییری ایجاد نمی‌شود. اگر از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم دلیلش این است که نشان داده‌‌اند چه پتانسیلی دارند. وقتی بحث انگیزه و جوانی با هم قاطی شود خیلی اتفاقات خوب برای یک مربی می‌افتد. این اتفاق را در چند بازی اخیر احساس کرده‌ام. چند بازیکن باتجربه نیز داریم که می‌توانند تجارب‌شان را به دیگر بازیکنان انتقال دهند. ما در هر بازی با یک ارنج به زمین می‌رویم تا نتیجه لازم را بگیریم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!