Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:37:26 GMT

توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط خیرین سبزواری

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۹۴۱

توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط خیرین سبزواری

مهدوی‌خواه گفت: بیش از 8 هزار بسته مواد غذایی توسط خیرین سبزوار تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جعفر مهدوی خواه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اداره اوقاف و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار همشهریان و نیازمندان بوده است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این ایام انجام داد رسیدگی به امور نیازمندان آسیب دیدگان در از این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس تاکنون بیش از هشت هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع‌شده است ادامه داد: این اقدام خیرخواهانه همچنان ادامه داشته و از محل موقوفاتی که برای این موضوع وقف‌شده و یا کمک خیرین که در حال حاضر اقدام می‌کنند انجام می‌شود.

مهدوی خواه در ادامه بابیان اینکه یکی دیگر از اقدامات مهم در خصوص مبارزه با این ویروس فرهنگ‌سازی و توزیع مواد بهداشتی است تأکید کرد: توزیع ملزومات بهداشتی خود مراقبتی موضوعی است که بسیاری از نیازمندان در تأمین آن ناتوان هستند به این جهت توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی نیز از ابتدا در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در ادامه بابیان اینکه ارزش بسته‌های غذایی توزیع‌شده هرکدام در حدود 500 هزار تومان است ادامه داد: به همت خیرین نیک‌اندیش این طرح تا پایان کرونا و پس‌ازآن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه وقف موضوعی است که می‌تواند اقتصاد اسلامی را شکوفا کند تأکید کرد: موقوفاتی در حال حاضر وجود دارد که تنها راه هزینه آن کمک به نیازمندان است و این موضوع باید در جامعه بیشتر رواج پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد