Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:31:28 GMT

فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت‌های محلی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۴۹۴۷

فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت‌های محلی

نخست وزیر چین از دولت‌های محلی این کشور خواست در راستای اشتغالزایی بیشتر در این کشور حرکت کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، لی که چیانگ، نخست وزیر چین  از دولت‌های محلی این کشور خواست تا مشاغل بیشتری تولید کنند،  انگیزه مصرف را در بین مردم افزایش داده و سرمایه گذاری های موثر را توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق گزارشی که رادیو ملی چین منتشر کرده نخست وزیر چین در یک جلسه آنلاین از مقامات محلی این کشور خواسته تا با این سیاستها به توسعه اقتصادی چین شتاب بیشتری بدهند.

رشد اقتصادی دنیا به واسطه شیوع ویروس کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است و چین نیز به عنوان منشا شیوع این ویروس از این شرایط مصون نبود اما سیاستهای پکن باعث شد به عنوان یکی از معدود کشورهای موفق در مبارزه با این ویروس شناخته شود.

 در کمتر از یک سال از شیوع این ویروس منحوس و در حالی که تمام کشورهای دنیا در اوج درگیری با کرونا و افزایش آمار مرگ‌ومیر این بیماری هستند، کشور چین با 1.5 میلیارد جمعیت، موفق به غلبه کامل بر کرونا شده است و پایان رسمی این بیماری مهلک در چین از سوی رهبر این کشور اعلام شد!!

 انتظار می رود دومین اقتصاد بزرگ جهان 5.2 درصد در تابستان سال جاری نسبت به سال قبل رشد کرده باشد که سریع تر از نرخ 3.2 درصد رشد آن در سه ماهه دوم سال جاری میلادی است. 

تحلیلگران کپیتال ایکانامیکس می‌گویند: «چین اولین اقتصاد بزرگ دنیاست که به مسیر رشد قبل از بحران کرونا بازگشته است. رشد اقتصاد چین نتیجه قرنطینه‌های شدید و محرک‌های اقتصادی موثر بوده است».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نخست وزیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دولت اوکراین تصمیم کشورش را برای تغییر در وضعیت حکومت نظامی که از فوریه ۲۰۲۲ اجرایی شده است، به شورای اروپا ابلاغ کرد.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با امضای این فرمان تصمیم پارلمان کشورش برای گسترش حکومت نظامی در این کشور را تایید کرد. 

این فرمان که در ۲۳ آوریل صادر شد، شامل ایجاد مناطق نظامی در خط مقدم است که برخی از مناطق اشغالی را نیز دربرمی‌گیرد. در این مناطق اشغالی دولت اکنون این اختیار را دارد که بطور موقت اموال عمومی را برای اهداف نظامی تصرف کند.

بر اساس این درخواست، دولت اوکراین مفاد این کنوانسیون مانند مصون ماندن مسکن، محرمانه بودن مکاتبات، عدم مداخله در زندگی شخصی و خانوادگی، آزادی رفت و آمد و انتخاب آزادانه محل سکونت و عدم استفاده و تصرف دارایی‌ها را رعایت نخواهد کرد.

در حالی که این تغییرات مطابق با کاربردهای معمول در حکومت نظامی است، اما برجسته کردن آنها می‌تواند در تضاد با تضمین‌های حقوق بشری باشد که اوکراین می‌بایست در جهت درخواست عضویتش در اتحادیه اروپا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی