Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:05:32 GMT

۲۲ هزار بسته معیشتی در گناباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۰۵۴

۲۲ هزار بسته معیشتی در گناباد توزیع شد

هادی آریان‌ نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، دو هزار و ۸۵۴ سبد کالا و سه تن گوشت قرمز و گوشت مرغ و ۱۵ هزار پرس غذا به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب مرحله سوم به تازگی بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ۷۲ هزار پرس غذای گرم نیز از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا تاکنون بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا در گناباد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا قرارگاه مواسات و همدلی با حضور دستگاههای اجرایی و ارگانها و نهادهای حمایتی و مراکز خیریه وابسته به آنها ابتدای امسال با هدف هماهنگی برای ارایه خدمات به این اقشار در دفتر امام جمعه گناباد تشکیل شد و اقلام حمایتی و بسته‌های کمک معیشتی با همراهی و مشارکت خیران و برخی دستگاههای اجرایی و ارگانها بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می شود.

هفت هزار و ۹۱۰ نفر از شهروندان گناباد زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و پنج هزار و ۵۰۰ مددجو نیز از خدمات سازمان بهزیستی بهره می‌برند. ۱۴ مرکز خیریه هم برای جلب مشارکت‌های مردمی تحت نظارت اداره بهزیستی گناباد فعالیت دارند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها بسته حمایتی ویروس کرونا اختصاصی ایرنا گناباد کمیته امداد امام خمینی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی ویروس کرونا اختصاصی ایرنا گناباد کمیته امداد امام خمینی بسته حمایتی ویروس کرونا اختصاصی ایرنا گناباد کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور آسیب دیدگان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند