Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:48:32 GMT

نهضت بانوان انقلابی در کرمانشاه تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۲۷۲

نهضت بانوان انقلابی در کرمانشاه تشکیل شد

حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با ظهور انقلاب اسلامی نوع نگرش به بانوان تغییر پیدا کرد و شاهد حضور آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی هستیم اما ساماندهی مطلوبی برای استفاده از این ظرفیت صورت نگرفته بود.

وی افزود: با ورود حجت الاسلام محمد قمی به سازمان تبلیغات اسلامی و تاکید بر اسلام ناب و ارائه نظرات جدید و تاکید بر نقش بانوان به عنوان بخش اعظمی از جامعه ساماندهی ظرفیت بانوان در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل نهضت بانوان انقلابی در سازمان تبلیغات کرمانشاه، تصریح کرد: این نهضت برای استفاده از نظرات و برنامه ریزی به همت بانوان تشکیل شده و متشکل از بانوان تحصیل کرده و صاحب نظر دانشگاهی و حوزوی است.

احمدی با اشاره به اهداف این نهضت، بیان کرد: آمادگی برای ظهور، دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از نقش زن، دفاع از نقش مادر که مورد هجمه شدید دشمن در جنگ نرم قرار دارد از اهداف مورد نظر است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز زنان بزرگی در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در کشور رشد یافته‌اند در حالی که این الگوها به دختران و بانوان ایرانی معرفی نشده و به جای آن الگوهای غلط و تخیلی غربی در سایه غفلت متولیان معرفی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از صحنه‌های زیبا در دیدار نخبگان علمی با رهبر انقلاب رقم خورد، جایی که یک مادر با حجاب اسلامی همراه فرزنداش به عنوان نخبه علمی حاضر بود که نشان از مانع نبودن حجاب و تعهد به خانواده برای رسیدن به قله‌های علمی داشت.

احمدی تصریح کرد: در آن صحنه آن بانو هم نقش مادری را ایفا می‌کرد هم دارای جایگاه علمی بود و هم از حجاب دفاع می‌کرد و این گونه نشان داد که اسلام زن را محدود نمی‌کند؛ البته که اسلام محدودیت‌ها را به شکل درست و برای حفاظت از زن در نظر گرفته است.

وی در خصوص معرفی کامل نهضت بانوان انقلابی گفت: پس ارائه برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی در خصوص نحوه فعالیت این نهضت اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5077825

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی زنان خانواده کارگروه بانوان یوسف احمدی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها