Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم صنعت نفت آبادان پس از درخششی یک نیمه مقابل سرخپوشان پایتخت، واکنش تندی به تصمیم داور مسابقه در واپسین دقایق نیمه نخست داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزین گروسیان سنگربان سابق استقلال و تراکتور که سابقه حضور در مقابل پرسپولیس همراه با تیم تراکتور را در کارنامه خود دارد،  با پیراهن تیم جدیدش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت حاضر شد و بار دیگر در درون دروازه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد؛ گروسیان که در تقابل قبلی با پرسپولیس، نمایش نسبتاً خوبی را از خود نشان داده بود، در این دیدار نیز بارها واکنش‌های خود مقابل ضربات بازیکنان پرسپولیس از جمله سیامک نعمتی و وحید امیری ایستادگی کرد و نفتی‌ها را به کسب حداقل امتیاز در تهران امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما سوت جنجالی محمدرضا اکبریان به نشانه اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست، باعث شد تا گروسیان واکنش تندی را علیه تصمیم داور نشان بدهد؛ او پس از اعلام پنالتی، به آسمان پرید و اعتراضات متوالی را به اکبریان و دستیارانش داشت چرا که معتقد بود پنالتی به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام شده است.

 

سرانجام گروسیان در مقابل پنالتی پرسپولیس ایستاد و به خوبی هم توانست جهت ضربه نعمتی را تشخیص دهد اما توپ بالاتر از دستانِ او به تور دروازه چسبید تا پرسپولیس با برتری حداقلی هفته دوم را به پایان ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمدرضا اکبریان پرسپولیس فرزین گروسیان محمدرضا اکبریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد. تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

کد خبر 849526 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی