Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب عقیقی با اشاره به شرایط امروز جامعه در ایام کرونا، گفت: ما با آموزش میناکاری به بانوان، اقدام به ایجاد کار در خانه کرده‌ایم که این امر نه تنها موجب و درآمدزایی می شود بلکه در این شرایط ویژه کرونا هم با ماندن در خانه سلامتی شان حفظ می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب عقیقی، یکی از بسیجیان کارآفرین شهر اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ایجاد کارگاه میناکاری در پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(ص) این شهر، اظهار کرد: ده سالی است که فعالیت مستمر در بسیج دارم و در برنامه های مختلف آن شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با ایجاد کارگاه میناکاری در پایگاه مقاومت یک تیر و دو نشان زدم و در کنار کارهای فرهنگی، آموزش این هنر را برای بانوان برگزار می کنم.

این کارآفرین بسیجی اسدآبادی با اشاره به شرایط امروز جامعه در ایام کرونا، تصریح کرد: ما با آموزش میناکاری به بانوان، اقدام به ایجاد کار در خانه کرده ایم که این امر نه تنها موجب و درآمدزایی می شود بلکه در این شرایط ویژه کرونا هم با ماندن در خانه سلامتی شان حفظ می شود.

وی یادآور شد: برخی از بانوان که به لحاظ وسع مالی دچار مشکل هستند، علاوه بر اینکه به صورت رایگان آموزش می بینند، به تعداد ظروفی که میناکاری روی آن انجام دهند، دستمزد می‌گیرند.

عقیقی با بیان اینکه وظیفه بسیج خدمت بدون چشم داشت به مردم است، گفت: امروز ما در سنگرهای پایگاه‌های مقاومتی علاوه بر اینکه مهارتی به بانوان آموزش می‌دهیم، زمینه را برای حضور در حلقه های بسیج و همفکری در راستای اهداف انقلاب فراهم کرده ایم.

وی با بیان اینکه ورود بنده به بدنه بسیج نه تنها باعث تقویت ایمان و اعتقادم شده، بلکه با روحیه ای که در بسیج هست، توانستم عفت و حجابم را حفظ کنم.

این کارآفرین بسیجی اسدآبادی با بیان اینکه کار در بسیج برای رضای خداست و فی سبیل الله انجام می‌شود، گفت: با حضورم در بسیج علاقه ام به شهدا بیشتر شد و قدردان خون آنان هستم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر