Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@21:12:02 GMT

حمله تند عضو هیئت مدیره استقلال به آذری

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۸۳۲

حمله تند عضو هیئت مدیره استقلال به آذری

رویداد۲۴ مهدی عبدیان با انتشار متنی کنایه آمیز به صحبت های اخیر سعید آذری واکنش نشان داد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار استقلال و فولاد ضمن عذرخواهی بابت رفتار محمود فکری از مصاحبه مدیرعامل باشگاه فولاد هم به تندی انتقاد کرد.

عبدیان در این خصوص نوشت:

بیا کین داوری ها را به پیش داور اندازیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چه داوری بهتر از مردم،
ضمن تبریک به کادر فنی استقلالی باشگاه خوزستان و هواداران فهیم این باشگاه و موفقیت روز افزون، توهین را نکوهیده دانسته و عذرخواه هستیم ،صحبت آقای فکری اشاره به شخص خاص نبوده اشاره به نوع بازی بوده است امیدواریم شاهد نباشیم.

اما لازم به یادآوری است که چندین بار از سوی دوست مشترکمان برادر عزیزم علیرضا منصوریان به آقای سعید آذری تذکر داده شده بود که به امور باشگاه استقلال دخالت نفرمایند، اما متاسفانه پای قولشان نمانده و همچنان شاهد آن هستیم، "آقای آذری" بر کسی پوشیده نیست در فوتبال امروز مدیریت مبتنی بر "درآمدزایی" ارزش دارد نه تنها، مبتنی بر "هزینه کرد" مدیریت در باشگاه های ذوب آهن و فولاد خوزستان با بودجه مشخص و بی زحمت هنر نیست.

بیشتر بخوانید: توضیحات آذری در خصوص جزییات شکایتش از سرمربی استقلال

انتقال ارز مسئله پیچیده ای نیست کما اینکه در همین یک ماهذگذشته مبالغ زیادی منتقل شد ، تهیه ارز و درآمد مدیریت طلب می کند ...لطفا بجای اینکه از هنر انتقال سخن بگویید، از هنر درآمد بفرمایید.

فراخوان به کمیته انضباطی اخلاق و اعلام محرومیت با استناد به مواد ۲۳ و ۶۵ آیین نامه کمیته اخلاق و لغو عجیب آن !!!
توهین خیلی واضح به مردم شریف اهواز در خصوص کثیف خواندن سمبوسه و سمبوسه فروش ها که بخشی از غذا و شغل مردم اهواز هستند، بی آنکه معذرت خواهی را در پی داشته باشد و ... اینها ماحصل مدیریتی است که خود را مزین به اخلاق می داند، حال دیگران باید قضاوت کنند گفت و گو آیین درویشی نبود ور نه با تو ماجراها داشتیم ...

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سعید آذری باشگاه استقلال ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری

بنابر ادعای یک خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

طرفداری | به نظر می رسد وضعیت مدیریت استقلال دچار تغییر شده است.

تسنیم مدعی شد؛ با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری