Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۱۶۰....۹۰۵: سلام خسته نباشیدحسینی هستم از استان فارس شهرستان استهبان، الان دوهفته هست که هیچ مغازه‌ای روغن ندارد ماهم روغن نداریم باید چه کار کنیم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۶۵۴....۹۱۱: در این شرایط کرونایی و تعطیلی دو هفته‌ای لطفا پول کسانی را که سهام عدالتشان را فروختند دولت پرداخت کند مردم احتیاج دارند.

۵۸۱۸....۹۱۶:باسلام می‌خواستم بگویم با حذف ماده ۲۸ بزرگترین ضربه را به بچه‌های دهه ۶۰ می‌زنید از یک طرف به خاطر سنشون نمی‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند و ازطرف دیگر ماده ۲۸ هم در کار نیست تکلیف این بیچاره‌ها چیست؟

۵۸۱۸....۹۱۶: سلام تقاضاداریم پیگیری بیمه درمانی رزمندگان بسیجی معسر اجراشود رزمندگان بسیجی فاقدبیمه درمانی هستند.

۱۴۵۸....۹۱۳:سلام چرادولت رزمندگان بسیجی معسر بیمه درمانی پوشش نداد؟ مجلس تصویب کرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر

۳۴۷۹....۹۱۴: سلام رزمندگان بسیجی دفاع مقدس ازبیمه درمانی هنوزمحروم هستندونیازمند. لطفا پیگیری کنید.

۱۴۷۴....۹۳۹: باسلام چرا این تعطیلی شامل حال کارگر پسماند نشده حداقل ساعت کاری را کم می‌کردید ماکه رابطه مستقیم با زباله داریم.

۸۲۱۹....۹۱۵: خواهش می‌کنیم پیگیر تمدید ویرایش بومی گزینی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باشید خیلی ناراحت هستیم. عاجزانه خواهش می‌کنم پیگیر باشید.

۷۰۱۶....۹۱۵: سلام، خسته نباشید، می‌خواستم بگویم فارغ التحصیلان رشته تکنسین دهان و دندان هنوز که هنوزه بلاتکلیف ماندند، مسئولان گفته بودند در سال ۹۸ و ۹۹ جذبشون می‌کنیم، ولی سال ۹۹ هم دارد تمام می‌شد و خبری نشد، لطفا پیگیری کنید. سپاس

۹۸۲۷....۹۰۵: سلام چرانیرو‌های خدماتی آموزش وپرورش شامل هیچ افزایش حقوقی نمی‌شوند لطفا پیگیری کنید.

۱۵۱۰....۹۲۲: با سلام با توجه به تدابیر ستاد ملی کرونا لطفا گزارشی برای افرادی که محل کارشان در تهران و محل زندگی آن‌ها در شهر‌های دیگر است تهیه کنید. مردم به اندازه کافی گرفتار هستند. مثلا محل زندگی بنده در استان مرکزی شهرستان ساوه است و محل کارم در استان تهران و برای ترددم دچار مشکل هستم و اجازه برگشت به منزل را به بنده نمی‌دهند اگر هم پلیس اجازه عبور بدهد با دوربین‌های ثبت تخلفات چه کار باید کرد درخواست رسیدگی و تعیین تکلیف این افراد از جمله خودم را خواستارم. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان رزمندگان بسیجی پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود