Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود بنده‌خدا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان، اظهار کرد: ساعت سرویس دهی مترو همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ساعت ۱۹ خواهد بود.

او با بیان اینکه سرویس‌دهی تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان همه روزه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ است، تصریح کرد: برخی خطوط اصلی و مرکزی شهری به صورت خطوط شبانه به مدت یک ساعت از ۲۱ تا ۲۲ شب فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: انتظار می‌رود شهروندان هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او گفت: به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با شیوع کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان نیز که قرار بود تا پایان آبان ماه سال‌جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بنده خدا اظهار کرد: در صورت اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودرو‌ها از طریق شبکه‌های مجازی، صدا و سیما و مطبوعات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک سرویس دهی مترو اجرای طرح زوج و فرد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟