Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – جوان گمشده در جنگل کردکوی با وجود گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده و فرماندار این شهرستان گفته این پرونده برای آنها نیز تبدیل به یک معما شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، «معین شریفی» جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و با گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت 19 طی تماس تلفنی با شاگرد مغازه‌اش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از وی در دست نیست.

فرماندار کردکوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: بیش از دو ماه از مفقود شدن معین شریفی در جنگل کردکوی می‌گذرد و با وجود تلاش‌های فراوان برای پیدا کردن این جوان نتیجه‌ای حاصل نشد.

ابراهیم قدمنان افزود: تمام مناطقی که احتمال می‌دادیم این جوان در آنجا گم شده باشد را تجسس کردیم اما هیچ سرنخی به دست نیامد.

احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شودگزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟پایان 28 روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد

وی ادامه داد: با پدر ایشان هم صحبت کردیم و دستگاه‌های قضایی و انتظامی پیگیر پرونده مفقود شدن این جوان کردکویی هستند.

وی در خصوص شایعاتی که این مدت در خصوص مفقود شدن معین شریفی مطرح شده، گفت: تا کنون هیچ سرنخی از این جوان به دست نیامده و هر شایعه‌ای که مطرح شده را تکذیب می‌کنیم، این پرونده برای خودمان هم تبدیل به معما شده است.

انتهای پیام/588/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگل کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است. با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود. در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته های تیم جنایی نشان می داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است. خانواده اش می گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 848126 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد