Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرماندار پیشوا برگزار شد اظهار کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در پیشوا قرمز است و در پاسخ به ابهامات و سوالات مردم در خصوص علت این وضعیت باید اظهار کرد که امکان اعمال سلیقه در تعیین وضعیت سه‌گانه شیوع ویروس کرونا وجود ندارد و این سنجش بر اساس ارزیابی‌های وزارت بهداشت و درمان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: تلاش مسوولان پیشوا در ستاد کرونا، بهبود وضعیت و عادی شدن شرایط شیوع این بیماری است و تا آن زمان، به  همکاری مردم به ویژه کسبه و اصناف نیاز داریم.

وی تصریح کرد: اجرای صحیح طرح هوشمند محدودیت‌ها، به ترغیب، اقناع و همکاری مردم نیاز دارد.

عباسی با اشاره به بروز برخی از مشکلات برای اصناف و مشاغل شهرستان پیشوا گفت: مشکلات و دغدغه‌های واحدهای صنفی با حضور کارشناسان احصا و به دستگاه‌های بالادستی منعکس شده است، هر چند که محدودیت‌ها مشکلاتی را برای برخی از اصناف به همراه داشته ولی حفظ جان و سلامت مردم بر سایر امور ارجحیت دارد و در برخورد با متخلفان مماشاتی نمی‌شود.

وی تأکید کرد: صنوفی که از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، استنکاف کنند پلمب شده و به مدت یک‌ ماه از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

فرماندار پیشوا افزود: با توجه به شرایط قرمز پیش روی شهرستان پیشوا، فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت آن هم حداکثر تا ساعت ۲۰ را دارند.

وی با تأکید بر لزوم بررسی روزانه بازار از سوی دستگاه‌های نظارتی گفت: اکیپ‌های مشترک نظارتی با محوریت شبکه بهداشت و درمان و با همراهی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات، پلیس اماکن و نیروی انتظامی  به‌صورت مستمر و چندین نوبت در شبانه‌روز، اجرای طرح محدودیت‌ها را  زیر ذره بین نظارتی قرار داده و با متخلفین برخورد می‌کنند.

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های هوشمند از روز اول آذر به مدت دو هفته در مناطق مختلف کشور و بر اساس تقسیم بندی شهرها به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

در شهرهای با وضعیت قرمز فقط گروه مشاغل یک، وضعیت نارنجی گروه مشاغل یک و دو و شهرهای با وضعیت زرد گروه‌های مشاغل یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین عباسی ورامین پیشوا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حسین عباسی ورامین پیشوا محدودیت های کرونا ویروس کرونا حسین عباسی ورامین پیشوا محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز