Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:51:12 GMT

پیکان دیدار نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۶۲۶

پیکان دیدار نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان تهران در اولین دیدار خانگی خود در این فصل به مصاف شهر خودرو رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان «مهدی تارتار» همراه شد.

این دیدار قرار بود که روز گذشته از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس انجام شود اما این مسابقه پس از ۲۴ دقیقه به خاطر بارش باران و شرایط نامساعد زمین نیمه کاره ماند تا با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل شرایط نامساعد زمین ورزشگاه شهرقدس، محل برگزاری مسابقه به ورزشگاه پاس قوامین تغییر کرد. این موضوع منجر شد تا پیکان نتواند در ورزشگاه خانگی خود میزبان حریف باشد.

دو تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو در هفته نخست با نتیجه ۳ بر صفر ماشین سازی تبریز را شکست داده بودند اما پیکان با نتیجه ۲ بر یک از صنعت نفت آبادان شکست خورد.

یکی از نکات جالب این دیدار تقابل مهدی تارتار که پیشکسوت پرسپولیس محسوب می‌شود در تیم پیکان با کادر فنی تمام استقلالی شهر خودرو بود.

این مسابقه از ساعت ۱۶:۴۰ و از دقیقه ۲۴ از سر گرفته شد.

محمد دریس، نادر محمدی، آرش قادری، شاهین طاهرخانی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، سیدمحمد ستاری، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، امیر روستایی، ابراهیم صالحی یازده بازیکنی بودند که با نظر مهدی تارتار در ترکیب اصلی خودرو سازان به میدان رفتند.

میلاد فراهانی، علی نعمتی، عرفان معصومی، بهتاش میثاقیان، حسن جعفری، اکبر صادقی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، روح الله سیف‌الهی، رحمان جعفری، آزاد جعفرزاده بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی شهر خودرو به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار که تنها ۲۱ دقیقه به طول انجامید، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم همچنین امیر روستایی یک پنالتی را برای خودرو سازان از دست داد. در دقیقه ۵۷ اما آرش قادری بازیکن جوان پیکان توانست دروازه فراهانی را باز کند تا شاگردان تارتار از حریف پیش باشند.

تلاش شاگردان رحمتی در طول بازی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا پیکان پیروز این مسابقه باشد.

تیم فوتبال پیکان با پیروزی در این بازی به جمع تیم‌های ۳ امتیازی لیگ اضافه شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. شهر خودرو هم با همان ۳ امتیاز و تفاضل مثبت ۲ در رده پنجم جدول باقی ماند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار اکبر صادقی لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار اکبر صادقی لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار اکبر صادقی لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد اخبار کنکور مهدی تارتار شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 6094401

دیگر خبرها

  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی