Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«فابیو پاراتیچی» در پاسخ به پرسشی در خصوص کوچ رونالدو از یووه، گفت: می‌توانم به شما اطمینان بدهم که آینده رونالدو با ما است. شایعات هر روز دست به دست و تیم‌ها به بازیکنان مختلف نزدیک می‌شوند اما ما به شایعات بازار توجهی نمی‌کنیم.

وی در مورد شرایط «پائولو دیبالا» نیز، اظهار داشت: دیبالا بازیکن بزرگی است و مثل همه بازیکنان بزرگ دوست دارد نقش اصلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه او در جریان نخستین تعطیلات فیفادی به ویروس کرونا مبتلا شد و تا پیش از دیدار برابر لاتزیو نیز همچنان مشکل داشت اما حالا بهبود یافته و تلاش خواهد کرد تا به دیبالایی تبدیل شود که همه می‌شناسیم.

بدنبال شیوع ویروس کرونا و ضربه اقتصادی وارد شده به باشگاه یوونتوس، برخی از رسانه‌ها در گزارش‌هایی پراکنده مدعی شدند که تیم تورینی قصد دارد تا به منظور کاهش هزینه‌های خود، ستاره پرتغالی را به فروش برساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو تورین یونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات