Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام نوری عصر یکشنبه در نشست تشکل‌های کارگری با نماینده ولی فقیه در استان حمایت از کارگران نخبه را در استان ضروری دانست و گفت: همچنین باید برای رفع مشکلات کارخانه داران تلاش و برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ واحد تولیدی استان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند به بیکاری کارگران اشاره و اضافه کرد: شش هزار نفر در استان براثر نبود مواد اولیه تولیدی و شرایط کرونایی بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساماندهی هشت هزار نفر در بسیج کارگری خبر داد و گفت: این تعداد در ۱۰۵ پایگاه و ۱۹ حوزه ساماندهی شدند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران رفع ناکارآمدی و حمایت از واحدهای تولیدی را ضروری برشمرد و گفت: مدیریت، بخشنامه‌های قانونی و کارگران سه ضلع مثلث تولید به شمار می‌روند.

وی با اشاره به مشکلات فراروی واحدهای تولیدی، گفت: نسبت دادن همه مشکلات به تحریم‌ها چاره کار محسوب نمی‌شود و باید از واحدهای تولیدی حمایت کرد.

حسینقلی قوانلو مدیرکل صمت مازندران به کاهش اشتغال در استان اشاه کرد و گفت: در بخش خدمات شمار اشتغال ۱۷ هزار نفر کاهش داشته است.

وی اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی را راه برون رفت از مشکلات بیان کرد.

کد خبر 5078087

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگران امام جمعه ساری ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است