Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسمی زاده شاکله استواری ستون های انقلاب اسلامی را از برکت تفکر بسیجی دانست و گفت: تفکر بسیجی سبب شده این شاکله پر ارزش حفظ شود و رو به جلو حرکت کند.

«سردار عبدالرضا قاسمی زاده» ظهر امروز (یکشنبه ۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بدون شک پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی این سر پا نگه داشتن ستون های انقلاب به واسطه استواری و مقاومت بسیجیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند شاکله استواری ستون های انقلاب اسلامی را از برکت تفکر بسیجی دانست و افزود: تفکر بسیجی سبب شده این شاکله پر ارزش باقی بماند، حفظ شود و رو به جلو حرکت کند.

 

وی به برنامه های بسیج سازمان منطقه آزاد اروند در هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: برنامه هایی بسیاری خوبی برای این هفته در نظر گرفتیم که از جمله آنها بازدید از خانواده معظم شهدا است و همچنین در بحث فضای مجازی همکاران ما در واحد فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند کارهای خوبی را انجام دادند.

 

سردار قاسمی زاده از تشکیل شورای پایگاه بسیج حوزه مقاومت منطقه آزاد اروند خبر داد و ابراز کرد: امیدوارم با کمک مسئولان بتوانیم اهداف بسیج را در خور شایستگی منطقه نمایان کنیم و این حرکت پر ارزش که در واقع هدیه امام راحل است را به خوبی پیش ببریم تا نسل نو و جدید را هرچه بهتر و بیشتر با آرمان‌ها و با اهداف بزرگ امام (ره) و مقام معظم رهبری آشنا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی، دیدار اعضای شورا با بعضی از علمای شهر و نیروهای بسیجی و همچنین مدیرعامل سازمان، بازدید از یادمان های شهدا و تقدیر از برخی از نیروهای بسیجی فعال منطقه از جمله برنامه های ما برای هفته بسیج است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه آزاد اروند از بازگشایی پایگاه‌های بسیج شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: در نظر داریم در این هفته حتما این دو پایگاه افتتاح شوند؛ قبلا برنامه ها و سیر مراحل قانون این پایگاه ها برای آغاز به کار انجام شده ولی اکنون تصمیم بر این است تا در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر فعال و بازگشایی شوند،

 

وی با بیان اینکه چهار پایگاه تحت پوشش حوزه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند است که در این هفته ۲ پایگاه بازگشایی می شود تصریح کرد: گردآوری خاطرات شهدا و مباحث مربوط به شهدا فقط مختص هفته بسیج نیست بلکه از شروع کار ما در بحث حوزه شهدای اروند در صدد بودیم تا با کمک مجموعه گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند این کار استارت بخورد و شروع شود که اکنون در حال انجام است اما به دلیل گستردگی که در جمع آوری خاطرات شهدا وجود دارد این مسئله را منحصر به هفته بسیج نکردیم، لذا این کار از آغاز به کار مجموعه حوزه منطقه شروع شده و اکنون دوستان ما در حال بررسی روی این موضوع هستند.

 

سردار قاسمی زاده عنوان کرد: امیدوارم پس از هفته بسیج نیز مسئله گردآوری خاطرات شهدا استمرار داشته باشد تا بتوانیم مباحث و موضوعاتی که راجع به خاطرات شهدا است را مدون کنیم و به شکل کتاب یا کتابچه و یا مباحث رسانه ای در اجتماع بیشتر نمودار کنیم.

 

وی با اشاره به چاپ کتب خاطرات و زندگی نامه شهدای منطقه آزاد اروند تاکید کرد: در این زمینه مجموعه فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اقدامات بسیار خوب و زیادی را انجام داده کتاب خاطرات و زندگی نامه برخی از شهدا از جمله سردار شهید مدافع حرم سیاح طاهری، شهدای کارکوب زاده و برخی دیگر از شهدا تا کنون به چاپ رسیده است، لذا امیدواریم روند چاپ خاطرات شهدا رونق بیشتری بگیرد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسبج منطقه آزاد اروند به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند خاطرات شهدا گنجینه ای است که هر مقدار از آن استخراج کنیم باز هم کم است؛ شاید اگر بخواهیم سال‌های متمادی در این زمینه کند و کاو کنیم باز هم می‌بینیم چیزهای جدیدی وجود دارد، لذا این مسئله باید بیشتر شکل و رونق بگیرد تا فضای خاطرات شهدا نورانیت خود را به جامعه ببخشد.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک این وظیفه اصلی همه ما است که در بحث شهدا و خاطرات شهدا و آموزه هایی که شهدا داشتند برای اجتماع در این راستا استفاده کنیم و امیدوارم شرمنده شهدا نشیم.

 

سردار قاسمی زاده با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به ما ندارند یاد آور شد: این ما هستیم که به آنها نیاز داریم و باید فرهنگ غنی شهدا را با خاطراتشان به اجتماع و جامعه تزریق کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خوزستان گرامیداشت هفته بسیج دیدار با خانواده های معظم شهدا منطقه آزاد اروند برنامه های هفته بسیج هفته بسیج سازمان منطقه آزاد اروند ستون های انقلاب انقلاب اسلامی مقاومت بسیج خاطرات شهدا حوزه مقاومت تفکر بسیجی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر