Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:02:45 GMT

رحمتی: از قبل یاد گرفتم فیرپلی انجام ندهم!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۹۲۸

رحمتی: از قبل یاد گرفتم فیرپلی انجام ندهم!

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: دلیل باخت تیم هم من بودم و به هر جایی هم لازم باشد، جواب پس می‌دهم. 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: اول از همه باید بگویم یکسری چیزها را باید یاد بگیرم. درست است من مدرک مربیگری ندارم. منتظر این هستم که کلاس‌ها شروع شود و در آن شرکت کنم تا مربیگری یاد بگیرم، اما فکر می‌کنم من باید یکسری چیزهای دیگری را هم که در فوتبال دیدم، به مربیگری‌ام اضافه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در پاسخ به این سوال که شفاف تر درباره مسائلی که مدنظرش است صحبت کند، عنوان کرد: شما خودتان دیدید چه اتفاقاتی افتاد. حتما من باید شفاف صحبت کنم؟ من عادت دارم احترام بزرگترم را نگه دارم و حتی اگر ببازم و بروم با سرمربی حریف دست بدهم؛ چه برسد که برنده باشم و این کار را نکنم. ما باید سعی کنیم به کسی که جوانتر است و تازه وارد یک صنفی می شود، چیزهای جدیدی یاد دهیم. 


سرمربی تیم شهرخودرو که اشاره به نام تارتار نمی کرد، در ادامه گفت: فکر می کنم یک بار بازی مس کرمان و راه آهن بود که ما داشتیم روبرو هم بازی می کردیم و آنجا من یک چیزی یاد گرفتم. اینکه اگر بازیکنی خودش را زمین می اندازد، فیرپلی انجام ندهم! این را از سرمربی تیم حریف یاد گرفتم. امروز هم بازیکنان حریف خودشان را زمین می‌انداختند و ما فیرپلی نکردیم. ما هم اگر افتادیم زمین، هیچی برایمان فیرپلی نکند. فوتبال مردانه است و اگر قرار باشد که برخورد نباشد و تنه به تنه شدن نباشد، می‌نشینیم و منچ بازی می‌کنیم. 


رحمتی ادامه داد: قرار نیست من کنار خط اشاره کنم و بازیکنی زمین بیفتد یا بلند شود! فکر می‌کنم این کارها قشنگ نیست و بهتر است که فوتبال بازی کنیم. به جای اینکه دنبال سه امتیاز باشیم، باید دنبال اخلاق و فوتبال باشیم. من کلاس مربیگری نرفتم، اما در 20 سالی که فوتبال بازی کردم، از این کارها نکردم. 


وی در پایان گفت: من تا روزی که زنده باشم و مسئولیت این تیم را برعهده داشته باشم، چه بعد از برد و چه بعد از باخت به نشست خبری می آیم و مسئولیت همه چیز را به گردن می‌گیرم. بازیکن‌های تیم من زحمت کشیدند و دلیل باخت تیم هم من بودم. به هر جایی هم لازم باشد، جواب پس می‌دهم.

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام

به گزارش همشهری آنلاین حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

کد خبر 848226 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است