Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر پیکان تهران مقابل شهرخودرو مشهد در دیداری که روز گذشته، ۲۲ دقیقه از آن روز قبل برگزار شده بود اما به خاطر شرایط بارانی ادامه پیدا نکرد تا امروز برگزار شود گفت: با توجه به اینکه قرار بود ۷۰ دقیقه بازی کنیم با بازیکنان پیکان صحبت کردیم که تهاجمی کار را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملاً هم بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل‌هایی هم برسیم.

سرمربی پیکان تهران ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی داشتیم و توانستیم به پنالتی هم برسیم که خوشبختانه آن را خراب کردیم. چون اعتراض حریف بیشتر از اینها هم می‌شد. شهرخودرو تیم با کیفیتی است و از نبود چند بازیکن بهره بردیم و به پیروزی رسیدیم. آنها تیم با کیفیتی دارند. در مجموع ما مستحق برد بودیم که این اتفاق هم افتاد.

وی درباره اعتراض سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو مبنی بر تمارض بازیکنان پیکان گفت: آنها که من را می‌شناسند می‌توانند شهادت بدهند در فلسفه مربیگری ام دنبال وقت تلف کردن نیستم. متاسفانه پیکان با توجه به تفکرات سابق که در تیم بود امروز یکی دو مورد روی زمین افتادند که خودم به آنها اعتراض کردم. برای دروازه بان تیمم هم مشکل به وجود آمد که روی زمین افتاد. بعضی از دوستان فکر می‌کنند من علامت دادم که آنها روی زمین بیفتند که اصلاً این‌طور نیست.

تارتار درباره تمایل خود مبنی بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر با توجه به ویروس کرونا گفت: دوست دارم لیگ برتر با توجه به اینکه دیر به پیکان آمدم تعطیل شود اما تابع تصمیمات هستیم و امیدوارم اقدامی شود که به نفع مردم باشد.

کد خبر 5078103

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان تهران مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا کارلوس کی روش محمود فکری مهدی طارمی تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900695

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش