Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پیکان درهفته دوم لیگ برتر در حالی که امیر روستایی در دقیقه ۵۳ یک پنالتی را برای این تیم از دست داد ، با نتیجه یک بر صفر تیم شهرخودرو خراسان را شکست داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های پیکان و شهر خودرو در هفته دوم رقابت های لیگ برتر ایران روز گذشته (شنبه، ۱ آذر) به مصاف هم رفتند اما این بازی در دقیقه ۲۴ به دلیل شرایط نا مناسب آب و هوایی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (یکشنبه، ۲ آذر)، ادامه این بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد و امیر روستایی مهاجم فصل قبل پرسپولیس هم که قرضی به این تیم آمده است هم در ترکیب اصلی قرار گرفت .

پیکان با این پیروزی خانگی سه امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول جای گرفت. شهر خودرو نیز سه امتیازی باقی ماند و هفته دوم را در رتبه پنجم به پایان رساند.

تک گل تیم پیکان را آرش قادری به ثمر رساند .

ضمن اینکه امیر روستایی ، مهاجم فصل قبل پرسپولیس که به صورت قرضی در تیم پیکان بازی می کند یک پنالتی را در دقیقه ۵۳ برای این تیم از دست داد .

تیم پیکان در هفته سوم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت .

شهر خودرو هم در مشهد میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان لیگ برتر امیر روستایی پرسپولیس اخبار پرسپولیس امیر روستایی پرسپولیس پیکان لیگ برتر تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌ و پیروزی مقابل آن‌ها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

این‌طور که پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آن‌ها با احتساب جام حذفی در هفت بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ: هر تصمیمی برای بازی استقلال- پیکان می گیرید برای بازی ما با هوادار اعمال کنید
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها