Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی سپاه و بسیج برای اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در گیلان جهت حفظ سلامت مردم گفت: بسیج ظرفیت‌های بی‌نظیری در اجرای طرح‌های بزرگ دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در دومین نشست مشترک مدافعان سلامت و مدافعان مردم در گیلان در دفتر فرمانده سپاه قدس استان با اشاره به نحوه اجرای طرح بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اظهار داشت: بسیج از ظرفیت‌های بی‌نظیر در اجرایی کردن طرح‌های بزرگ برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان برخی مشکلات این استان در حوزه تجهیزات بهداشت را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: گیلان در تجهیزات بهداشت و درمان شاید از سایر استان‌ها عقب‌تر باشد اما در برخورداری از پایگاه‌های مقاومت بسیج رتبه نخست را در کشور دارد و با استفاده از این ظرفیت می‌توان اپیدمی کرونا را به‌ صورت قابل‌ توجهی کنترل کرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم و کادر سلامت است خاطرنشان کرد: به‌منظور اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مبارزه با کرونا، کمیته‌های اجرایی تشکیل و سپاه نواحی استان و سطح پایگاه‌های مقاومت نیز از آمادگی لازم برای اجرای طرح برخوردار هستند.

آمادگی بسیج سازندگی گیلان برای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه مناطق محروم/ 114 واحد مسکن محرومان افتتاح می‌شودگیلان| آحاد ملت به‌ویژه مسئولان در جمهوری اسلامی مدیون تفکر جهادی "بسیج" هستندفرمانده سپاه قدس گیلان: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از برنامه‌های هفته بسیج استوی با اشاره به اینکه کمیته‌های پنج‌گانه در طرح شهید سلیمانی برای فرماندهان سپاه‌ نواحی استان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج با مشارکت بسیج جامعه پزشکی تبیین و پایه‌گذاری شده است گفت: امیدواریم با همکاری همه‌جانبه به‌ویژه بخش بهداشت و درمان، این طرح بزرگ کامل اجرایی شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بایستی از فرصت‌های باقی مانده به‌بهترین نحو استفاده شود ابراز داشت: به اذعان وزیر بهداشت فرصت کنونی از آخرین فرصت‌ها برای مهار ویروس کرونا در کشور است و معلوم نیست پس از پشت سر گذاشتن این موج چه می‌شود.

سردار عبدالله‌پور از آمادگی تمام تجهیزات سپاه اعم از مقاومت، لشکر، نیروی دریایی و حتی دانشجویان دوره‌های افسری این یگان مردم پایه در خدمت طرح شهید قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: سپاه همیشه در خدمت مردم و انقلاب بوده و هست و درحال حاضر این طرح مهم‌ترین مأموریت است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به فعالیت حداقل 2 هزار پایگاه مقاومت در سطح استان گیلان خاطرنشان کرد: باید در جهت اقناع و جلب اعتماد مردم به‌گونه‌ای تلاش کنیم و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی منجر به تحقق اهداف بخش سلامت شود.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی بیشتر در سطح محلات و پایگاه‌های مقاومت متمرکز است اظهار داشت: نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در کمیته محله‌محور طرح شهید سلیمانی پای کار هستند و بر جغرافیا و نیروی انسانی منطقه اشراف دارند.

به گزارش تسنیم، طرح ملی «شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه "محله و خانواده‌محور" مبتنی بر برنامه «هر خانه؛ یک پایگاه سلامت» در سراسر کشور اجرا می‌شود.

اهداف کلی اجرای این طرح بزرگ و ملی، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی است و موجب قطع زنجیره انتقال ویروس، افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش میزان بستری و مرگ‌ومیر و همچنین پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر می‌شود.

ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی به‌صورت حضوری و غیرحضوری،  شناسایی زودهنگام بیماران، افراد در معرض تماس نزدیک و پاسخ سریع، قرنطینه خانگی و غیر خانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض آسیب، توسعه درمان سرپایی و همچنین ارتقای کیفیت مراقبت‌های بستری از سیاست‌های تعریف‌ شده در طرح ملی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

همچنین تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده و هدفمند و هوشمند، قرنطینه خانگی، آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر، ایجاد محدودیت هوشمند و هدفمند، تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری ازجمله راهبردهایی تعریف‌شده برای این طرح ملی است.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای اجرای اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود