Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده اظهار کرد: رویداد کارآفرینی در قالب «اولین ایده شو کسب‌وکار بانوان در خراسان رضوی» با همکاری سه جانبه این نهاد، دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی به‌مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره(رویداد) ۲۰۰ بانوی مددجوی تحت حمایت این نهاد از بین بانوان سرپرست خانوار و دختران آن‌ها در ۱۰ شهرستان استان حضور دارند، گفت: کارآفرینی با محوریت توانمندسازی شغلی بانوان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: سرفصل های قابل ارائه در این دوره(رویداد)، ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بانوان، آشنایی با مقدمات اکوسیستم استارتاپی، تیم‌سازی و مدیریت آن، تحقیقات بازار و امکان‌سنجی، طراحی مدل کسب‌وکار، روش تهیه کمینه محصول پذیرفتنی، روش‌های تامین مالی، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرمایه‌گذاری و مهارت‌های کارآفرینی ویژه بانوان می‌شود.

آسوده هیأت داوران این دوره کارآفرینی را از اساتید بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی دانست و اظهار کرد: بانوان همگام با ایده‌پردازی در ۱۲ کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند و در قالب ۳۴ ساعت کارگاه تخصصی یادگیری مهارتی را فرا می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از اهدای جوایز نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای تبدیل ایده به کسب‌وکار گفت و یادآور شد: در هر شهرستان به ایده‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می‌شود و طبق نظر داوران وام به ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به کسب‌وکار را داشته باشند، در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری این دوره‌های آموزشی را به دلیل شیوه ویروس کرونا به‌صورت مجازی عنوان کرد.

گفتنی است؛ این رویداد از ۲۴ آبان ماه امسال شروع و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی خراسان رضوی کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده ظهر شنبه در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی « الف تا » که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده ها و تجارب خاص مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه ها محورهای اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیندهای یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی « الف تا » با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

کد خبر 6089982

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان