Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روسیه اعلام کرد قیمت واکسن کرونا ساخت این کشور به نام «اسپوتنیک وی» چند برابر ارزانتر از دو واکسن آمریکایی کرونا خواهد بود.

امروز (یکشنبه) در مطلبی در حساب کاربری ویژه واکسن اسپوتنیک -وی در شبکه اجتماعی توییتر، قیمت این واکسن روسی با واکسن های آمریکایی کرونا به نام های پفایزر و مادرنا مقایسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این توییت یاداور شده است: قیمت یک دوز واکسن پفایزر ۱۹.۵ دلار و یک دوز واکسن مادرنا ۲۵-۳۷ دلار است.

در ادامه توییت اسپوتنیک وی خاطرنشان شده است باتوجه به این که برای هر بار واکسیناسیون یک نفر به دو دوز واکسن نیاز دارد قیمت واکسن پفایزر برای واکسیناسیون ۳۹ و هزینه واکسن مدرنا هم بین ۵۰-۷۴ دلار خواهد بود.

در ادامه گفته شده است که بهای واکسن اسپوتنیک وی چند برابر کمتر از این ارقام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تاس، یک مقام صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه دست اندر کار تولید واکسن اسپوتنیک وی به تازگی به خبرنگاران گفت که هفته آینده بهای این واکسن اعلام خواهد شد.

پیشتر اعلام شده بود که تاثیر واکسن اسپوتنیک وی ۹۲ درصد است در حالی که واکسن آمریکایی پفایزر ۹۰ درصد اعلام شد.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه موسوم به «روس پاترب نادزور» (دست اندر کار امور مبارزه با بیماریهای واگیر) روز سی آبان ماه از آغاز تولید انبوه واکسن دوم کرونا در روسیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: قرنطینه سراسری آخرین گزینه برای پیشگیری از کروناست

یک مقام دفتر مطبوعاتی سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه به خبرگزاری ریانووستی گفت: مرکز ویروس شناسی و بیوتکنولوژیک «وکتور» در نووسیبیرسک تاکنون ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا به نام «اپی واک کرونا» تولید کرده است.

وی افزود: مطابق برنامه قرار است تا پایان سال جاری میلادی ۵۰ هزار دوز از این واکسن تولید شود.

لینک کوتاه
entekhab.ir/002SSJ
ارسال به تلگرام

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا در ایران واکسن اسپوتنیک قیمت واکسن دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم

«ماریا زاخارووا» گفت: همزمان با اینکه لفاظی‌ها و آموزش نیروهای ناتو بخشی از «جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه» است، این کشور تمام مانورها و رزمایش‌های این ائتلاف تحت رهبری آمریکا را از نزدیک رصد می‌کند.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «بازی‌های جنگی ناتو دقیقا با هدف طراحی سناریوهایی برای رویارویی با روسیه ایجاد می‌شود.»

خبرگزاری تاس به نقل از این دیپلمات روسی نوشت: «طرف روسی تمام مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کند و لفاظی‌ها و آموزش نیروهای این ائتلاف بخشی از جنگ ترکیبی است که غرب جمعی علیه کشور ما به راه انداخته است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «ما حواسمان به تعدادی از بیانیه‌های افسران ارشد ناتو به خصوص دریادار تیم هنری است که گفته بود هدف رزمایش پاسخ نوردیک در شمال اروپا ارسال پیامی به روسیه درباره عزم ناتو جهت دفاع از سرزمین‌هایش است.»

زاخارووا در پایان تاکید کرد: «ناتو به دنبال اعمال فشار علیه روسیه، کشاندن آن به مسابقه تسلیحاتی، محدود کردن توانایی‌های رزمی آن و وادار کردنش به کنار گذاشتن اهداف عملیات نظامی ویژه است. آنها شکست خواهند خورد. ما به اندازه کافی توانایی داریم تا از امنیت روسیه اطمینان حاصل و از منافع آن در هر حوزه محافظت کنیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟