Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@20:54:07 GMT

حضور ثابت مدافعان سرخابی در دربی لیگ قطر/عکس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۵۶۸

حضور ثابت مدافعان سرخابی در دربی لیگ قطر/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته ششم لیگ ستارگان قطر، الریان میزبان الخریطیات است و این بازی ساعت ۲۰:۱۵ آغاز شده است.  شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی الریان است و پژمان منتظری هم در ترکیب الخریطیات حضور دارد.

در حال حاضر الریان، تیم شجاع خلیل‌زاده با هفت امتیاز از پنج مسابقه در رده ششم و الخریطیات، باشگاه پژمان منتظری با کسب شش امتیاز از پنج مسابقه در رده نهم لیگ دوازده تیمی قطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1458516

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال شجاع خلیل زاده پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود