Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی ،گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حمل غیرمجاز چوب آلات جنگلی بلوط و قطع درختان جنگلی در منطقه هرایرز این شهرستان بلافاصله ماموران یگان حفاظت اعزام و پس از محاصره منطقه موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: متخلفان با قطع درختان بلوط و حمل چوب آلات جنگلی با  یک دستگاه خودرو وانت بار پیکان قصد خروج محموله به استان‌های همجوار را داشتند که در محور مواصلاتی شهرستان به دام ماموران منابع طبیعی افتادند.

مسعودی جم با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه اره موتوری از متخلفان در این عملیات، تصریح کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده  شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با تاکید بر تشدید مجازات‌های نقدی برای متخلفان قطع درختان جنگلی از مردم وطبیعت دوستان  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار