Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:37:36 GMT

ترکیب منتخب هفته دوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۶۸۱

ترکیب منتخب هفته دوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

بازی های هفته دوم رقابت های لیگ بیستم برگزار شد و حالا نوبت معرفی بهترین های هفته است.

 رقابت های هفته دوم لیگ بیستم با بازی پیکان و شهر خودرو به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، در هفته دوم رقابت های لیگ بیستم، تراکتور مقابل نساجی در ورزشگاه شهید وطنی مساوی کرد، سپاهان با برد مقابل آلومنیوم اولین پیروزی اش در این فصل را کسب کرد، استقلال در دیداری که پر بود از جنجال و دعوا مقابل فولاد شکست خورد، سایپا و نفت مسجد سلیمان با هم مساوی کردند، پرسپولیس مقابل صنعت نفت به پیروزی رسید، ذوب آهن که در دقایق اول 10 نفره شده بود یک مساوی از ماشین سازی گرفت، امیر قلعه نویی و گل گهر با برد مقابل مس رفسنجان 6 امتیازی شدند و بازی پیکان و شهر خودرو با یک روز تاخیر با پیروزی پیکانی ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم: 2-4-4

دروازه بان: نیما میرزازاد (نساجی) مدافعان: مسعود ابراهیم زاده (ذوب آهن) حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس) محمد نژادمهدی (سپاهان) و آرش قادری (پیکان) هافبک ها: فرشاد احمدزاده (فولاد) ایوب کلانتری (نساجی) زبیر نیک نفس (فولاد) و اشکان دژاگه (تراکتور) مهاجمان: گادوین منشا (گل گهر) و ساسان حسینی ( نفت مسجدسلیمان) سرمربی: جواد نکونام ( فولاد) بازیکن هفته: گادوین منشا (گل گهر)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

نیما میرزازاد (GK)

میرزازاد که در بازی اول نساجی مقابل آلومینیوم کلین شیت کرده بود، در بازی مقابل تراکتور با این که این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید، هم عملکرد خوبی را بر جای گذاشت. میرزازاد در این دیدار 5 مهار توپ داشت و گلی هم که دریافت کرد در شرایط آفساید به ثمر رسید.

مسعود ابراهیم زاده (RB)

ابراهیم زاده در روزی که تیمش در همان دقیقه اول 10 نفره شد 12 عملکرد دفاعی را مقابل ماشین سازی به ثبت رساند و از این نظر بهترین بازیکن زمین است.

حسین کنعانی زادگان (CB)

در روزی که صنعت نفت به خوبی دفاع می کرد و بازیکنان پرسپولیس نتوانستند در جریان بازی دروازه تیم آبادانی را باز کنند. حسین کنعانی زادگان تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که همین اتفاق باعث پیروزی پرسپولیسی ها با یک گل در این دیدار شد. دلیل انتخاب کنعانی زادگان، همین نقش ویژه او در پیروزی پرسپولیس بود وگرنه سیدجلال حسینی هم از لحاظ آمار دفاعی با ده نبرد موفق می توانست به جای کنعانی زادگان که همین تعداد نبرد موفق داشت، در ترکیب تیم منتخب قرار بگیرد.

محمد نژادمهدی (CB)

در روز کلین شیت سپاهانی ها، نژاد مهدی به خوبی دفاع این تیم را مدیریت کرد.

آرش قادری (LB) 

زننده تک گل پیکان، به واسطه نقش پر رنگی که در پیروزی تیمش داشت، در تیم منتخب هفته قرار می گیرد.

 اشکان دژاگه ( RM/RW)

در روزی که تراکتور خیلی روی فرم خوبش نبود و هنوز این تیم با علیرضا منصوریان به فرم خوبی نرسیده است اشکان دژاگه تراکتور را رو به جلو حرکت می داد و روی گل این تیم  نقش به سزایی داشت. دژاگه در این دیدار 4 پاس کلیدی را هم به ثبت رساند

ایوب کلانتری (CDM)

ایوب کلانتری یکی از تاثیر گذارترین مهره های نساجی برای پیاده کردن ایده های وحید فاضلی در زمین است. کلانتری در بازی مقابل تراکتور به خوبی در پرسینگ تیمی شرکت می کرد و با شوت استثنایی اش تک گل تیمش را زد.

زبیر نیک نفس (CM)

در روزی که فولادی ها فوتبال درگیرانه ای را مقابل استقلال به نمایش گذاشتند زبیر نیک نفس 14 نبرد موفق بر سر بازپس گیری توپ داشت و چند بار هم با شوت هایش دروازه استقلال را تهدید کرد.

فرشاد احمدزاده (LW/LM)

فرشاد احمدزاده با 2 پاس کلیدی و با به ثمر رساندن یک گل نقش بسیار مهمی در پیروزی فولاد مقابل استقلال داشت

ساسان حسینی (ST)

ساسان حسینی دروازه اکبر منادی را در این هفته باز کرد و حضور موثری در روند بازی مسجدسلیمانی ها داشت.

گادوین منشا (ST)

گادوین منشا در ادامه عملکرد خوبش در دیدار مقابل مس رفسنجان با ثبت یک پاس کلیدی و به ثمر رساندن دو گل یکی از ارکان تیم گل گهر بود. منشا برای دومین هفته متوالی در تیم منتخب هفته طرفداری قرار گرفت. با این تفاوت که این بار بازیکن هفته شد.

جواد نکونام (COACH)

جواد نکونام را می توانیم قطعا برنده بازی هفته بدانیم، کاپیتان سابق تیم ملی به خوبی تیمش را در دیدار مقابل استقلال مدیریت کرد تا تیمش 4 امتیازی شود.

آمار هفته دوم  رقابت های لیگ بیستم:

تعداد گل های زده: 14 گل (5 گل کمتر از هفته قبل) تعداد مساوی: 3 بازی پرگل ترین بازی هفته: فولاد 2-1 استقلال کم گل ترین بازی: پیکان 1-0 شهر خودرو / سپاهان 1-0 آلومینیوم / پرسپولیس 1-0 نفت آبادان

بیشتر بخوانید:

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیستم از نگاه طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنعانی زادگان گادوین منشا منتخب هفته لیگ بیستم هفته دوم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر

والنسیا با ترکیب جوان خود به دنبال بازگشت به روزهای خوش گذشته است.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. والنسیا تحت هدایت روبن باراخا با جوان ترین ترکیب ممکن مقابل بارسلونا به میدان رفت.

به نقل از اوپتا؛ میانگین سنی ترکیب 11 نفره والنسیا در شروع بازی مقابل بارسلونا فقط 22 سال و 198 روز بود. این جوان ترین ترکیبی است که یک تیم در لالیگا حداقل طی 20 سال اخیر به زمین می فرستد. والنسیا با 47 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت ها در جستجوی سهمیه لیگ اروپا یا حداقل لیگ کنفرانس اروپا است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو