Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فراخوان هنر‌های دستی و دیجیتال با محوریت شهیدان مقاومت با محوریت شهدای مقاومت  شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس برگزار شد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

تکنیک‌های هنری شامل: نقاشی – نقاشی خط – نقاشی دیجیتال- پوستر

گروه‌های سنی شرکت‌کننده:

الف / ۷ تا ۱۴ سال ب / ۱۵ تا ۲۲ سال ج / ۲۳+

موضوعات و محور‌های فراخوان:

۱ – پرتره تک یا هر دوی شهیدان (شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس)

۲ – حاج قاسم و فرزندان شهدا

۳ – حاج قاسم و استکبارستیزی

۴ – حاج قاسم و آرمان فلسطین

۵ – حاج قاسم و مردم‌یاری

۶ - حاج قاسم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

نکته: نقاشی و نقاشی‌خط بایستی بر روی بوم / کاغذ / مقوا و ... در ابعاد ۷۰*۵۰ با استفاده از هر تکنیکی اجرا و به آدرس دبیرخانه ارسال شود.

آثار نقاشی دیجیتال نیز با کیفیت Dpi۳۰۰ چاپ و به روی هر متریالی در سایز ۷۰*۵۰ و به همراه فایل اصلی اثر، در لوح فشرده ارسال شود.

آدرس سایت: www.moghavemat.info

مهلت آخر ثبت نام در سایت و ارسال آثار به دبیرخانه: ۱۸ آذرماه ۹۹

داوری و اعلام نتایج نهایی: ۲۶ آذرماه ۹۹

برپایی نمایشگاه، سوریه منطقه زینبیه حرم مطهر حضرت زینب (س)

زمان رونمایی از آثار برگزیده: شنبه ۱۳ دی ماه مصادف با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان می‌باشد.

 شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام: @moghavemat.info

داوطلبان می‌بایست در مرحله اول اطلاعات فردی خود را در بخش ثبت نام سایت وارد کرده و از درگاه مربوطه آثار خود را ارسال نمایند.

 آثار می‌بایست پس از تکمیل فرم مربوطه در سایت، به آدرس دبیرخانه ارسال گردد.

آثار نهایی در اختیار مجموعه برگزارکننده و کلیه حقوق و مالکیت آن با حفظ نام صاحب اثر مورد استفاده قرار می‌گیرد

آدرس دبیرخانه: تهران – خیابان ایرانشهر – تقاطع سمیه – ساختمان ۱۰۲ – طبقه اول – واحد ۲

به نفرات برگزیده فراخوان، هدایایی تقدیم خواهد شد و نفرات اول تا سوم، جهت رونمایی از آثار و شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به زیارت بی بی زینب کبری (س) نائل خواهند شد.

شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر: دبیرخانه (واتساپ) ۰۹۰۱۲۹۳۶۵۵۶ – ۰۲۱۸۸۱۴۱۱۷۵

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کاریکاتور اندیشه مصوری است که نقش بسیار ارزنده‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه در مخاطبان داشته و مضمون را مطابق خواست، ظرفیت و سلیقه آنان سوق داده و به سمت اندیشه و عمل دلخواه هدایت می‌کند و در عمق لایه‌های جامعه نهادینه می‌نماید. در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

موضوعات و بخش‌ها

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

ضوابط و مقررات

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند. در این مسابقه هر گونه استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اثر باعث حذف آن خواهد شد.

تمامی آثار دستی و دیجیتالی پذیرفته می‌شود و برای ارائه آثار دستی، باید عکس باکیفیت از اثر گرفته یا اسکن و ارسال شود. آثار ارسالی نباید تکراری و برگزیده سایر جشنواره‌ها باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد بود؛ به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

جوایز

در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب مبلغ ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. همچنین ۶ نفر در بخش مبتدی لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.

نحوه مشارکت

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲(داخلی ۲۱۶۱) و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک