Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد هادی محبوبی اظهار کردد: با دریافت گزارشی مبنی بر تلف شدن تعدادی دام، گروه دامپزشکی شهرستان به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که تعداد ۹۱ رأس گوسفند و بز متعلق به یک دامدار شهرستان تلف شدند و به همین دلیل کارشناسان به بررسی میدانی و نمونه برداری اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبی ادامه داد: با دستور دادستان شهرستان و با حضور دامدار و نیروی انتظامی لاشه دام‌ها با رعایت مسائل بهداشتی دفن شد.

رئیس اداره دامپزشکی استهبان از برداشت نمونه و ارسال به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان برای تعیین علت دقیق حادثه خبر داد و گفت: برابر اعلام نظر نهایی کارشناسان آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان فارس با توجه به نتیجه آزمایش‌ها علت تلف شدن، مسمومیت دام‌ها با کود اوره بوده است.

وی با بیان اینکه کود اوره از کودهای کشاورزی است که در صورت خوردن آن توسط دام ها موجب مسمومیت و مرگ و میر دام می شود، اظهار  کرد: اطلاع رسانی به موقع کشاورزان هنگام کود پاشی مزارع با مواد شیمیایی، نقش موثری در عدم چرای دام در این مناطق و جلوگیری از مسمومیت دام دارد.

کد خبر 567044 برچسب‌ها استان‌ فارس حیوانات - دامپزشکی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس حیوانات دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت