Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی یکشنبه شب در نشست با معاون و مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت وظایف وسیع این حوزه، عنوان کرد: مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و دفاتر و ادارات کل زیرمجموعه این معاونت در استانداری، باید دستگاه‌های تخصصی در این حوزه در استان هرمزگان را با ایجاد هماهنگی مناسب، به خوبی راهبری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت های مختلف در حوزه اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، افزود: در این اداره کل، فعالیت‌های کمیسیون های کارگری، دانشجویی، تقسیمات کشوری و در کنار آن برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد، که در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، اقدامات خوبی در این حوزه در هرمزگان انجام شده است.

استاندار هرمزگان افزود: از جمله این اقدامات در زمینه تقسیمات کشوری می‌توان به ایجاد بخش‌های بندزرک و حرا، الحاق بخش هرمز به شهرستان بندرعباس و جزیره لارک به بخش مرکزی شهرستان قشم و همچنین ایجاد چندین شهر در استان اشاره کرد.

همتی تصریح کرد: با توجه به طرح‌هایی که از قبل برای ارتقاء چندین نقطه به شهرستان و شهر در هرمزگان وجود داشته، گزارش‌ها در این خصوص به سرعت آماده شود تا پیگیری لازم با جدیت صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی نیز با هماهنگی مناسب، ساماندهی و اقدامات خوبی در حوزه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و همچنین فعالیت دفاتر تسهیل گری به ویژه در بندرعباس گرفته است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل امنیتی و انتظامی نیز مسئولیت ۲۵ کمیته و گروه کاری را بر عهده دارد که اقدامات خوبی در این حوزه نیز صورت گرفته و در حال انجام است.

همتی بیان داشت: در گذشته ۱۷ نقطه به عنوان مرز رسمی و یا رویه گمرکی در استان وجود داشت که با اقدامات خوب در حوزه اداره کل امنیتی استانداری طی سه سال اخیر، به همین تعداد مجوز مرز رسمی و رویه گمرکی جدید در استان اخذ و اضافه شده است که مردم از آن بهره مند هستند و همچنین برای چندین نقطه جدید از جمله بنادر گوگسر، آفتاب و حرا نیز پیگیر اخذ مجوز مرز رسمی و یا رویه گمرکی هستیم.

وی با اشاره به تلاش ها در حوزه‌های ادارات کل امور بانوان و خانواده، پدافند غیرعامل، اتباع و مهاجرین خارجی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر، اضافه کرد: در این زمینه‌ها نیز در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به تلاش های این معاونت در راستای مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: این موضوع از مباحث بسیار مهم در استان بوده که تلاش ویژه‌ای برای مدیریت آن انجام شده است.

همتی با تشکر و قدردانی از همه افرادی که اصول و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند، بیان داشت: از همه مردم می‌خواهم این بیماری را بسیار جدی بگیرند و با رعایت تمامی موارد توصیه شده از جمله عدم حضور در تجمعات، عدم برگزاری مراسمات عروسی و ختم، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از سفر و ترددهای غیر ضروری، این همراهی را داشته باشند تا همه به سمت تحقق شعار "هرمزگان بدون کرونا" حرکت کنیم.

وی همچنین بر لزوم آمادگی تمامی دفاتر و ادارات کل زیرمجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

کد خبر 5078167

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی تقسیمات کشوری ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد امنیتی و اجتماعی اقدامات خوبی معاونت سیاسی رویه گمرکی مرز رسمی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد، گفت: بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی، همه دادستان‌های استان از بین جوانان توانمند و انقلابی انتخاب شده اند که با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه‌های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.

او افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.

وی ادامه داد: یکی از قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات ایشان امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.

آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.

وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.

جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند