Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در این آیین با تقدیر از تلاش تمامی دستگاه های اجرایی، سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا و تهیه بسته های کمک همدلانه، اظهار داشت: این بسته های معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال برای توزیع در بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار استان با کمک نیکوکاران تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید الهی راد افزود: همچنین در این مرحله از کمک های مومنانه اهدای ۱۳۰ دستگاه تبلت هرکدام به ارزش سه میلیون ریال، با اولویت خانوارهای نیازمند با سه دانش آموز به بالا و دارای دانش آموز کنکوری آغاز شده است.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان استان یادآور شد: با توجه به تعطیلی حمام های عمومی استان در شرایط کرونایی، این نهاد از امروز توزیع ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار را دستور کار خود دارد.

الهی راد افزود: همچنین کمیته امداد با توجه آغاز سرمای هوا توزیع ۳۰۰ دستگاه بخاری جمعا به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را در بین خانوارهای نیازمند استان آغاز کرده است.

وی با اشاره به توزیع ۴۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۷۵ میلیون ریال در ماه گذشته بین زوج های نیازمند استان تصریح کرد: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای کرونا تاکنون، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال بسته غذایی، غذای گرم و لوازم التحریر بین محرومان خراسان شمالی توزیع شده است.

بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی خراسان شمالی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی خراسان شمالی ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی میلیون ریال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در این استان در سال گذشته خبر داد.

دکتر هادی نوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رتبه دوم کشوری برای انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: انتقال خون استان رتبه دوم در دو بخش رشد اهدای خون، رشد اهدای خون بانوان و رتبه دوم در شبکه ملی خون رسان را در کشور کسب کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اهداکنندگان خراسان شمالی در تامین خون استان و بخشی از کشور تصریح کرد: انتقال خون خراسان شمالی به برکت حضور اهداکنندگان خیرخواهی که همیشه همراه بیماران بودند در سال گذشته در دو بخش مهم و یک بخش حیاتی حائز رتبه دوم کشوری در تامین خون و فرآورده های خونی شد.

دکتر نوری با بیان اینکه در فصول مختلف به خصوص فصول سرد سال میزان اهدای خون به طور چشمگیری کاهش می یابد اهداکنندگان استان با آگاهی از این موضوع زمستان امسال برای تامین خون استان و شبکه ملی خونرسان کشور سنگ تمام گذاشتند به طوری که استان خراسان شمالی بعد از استان لرستان در رتبه دوم مشارکت در شبکه ملی خون رسان قرار گرفت.

وی افزود: طی سال گذشته میزان اهدای خون در استان بیش از ۱۶ درصد با افزایش روبرو بود و این در حالی است که در این شاخص هم رتبه دوم کشوری از آن خراسان شمالی شد.

این مقام‌مسئول ادامه داد: رشد اهدای خون بانوان که از موارد قابل اهمیت در سازمان انتقال خون ایران نیز به شمار می رود در استان با رشد هشت درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو