Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:45:43 GMT

سهامداران فملی بخوانند (۲ آذر ماه)

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۲۷۱

سهامداران فملی بخوانند (۲ آذر ماه)

برای اطلاع از آخرین اخبار «نماد فملی» اینجا کلیک کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین، فملی امروز با پنج درصدی قیمت ۲۷,۶۴۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از ۲۵۰میلیون برگه سهم عبور کرد. در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فملی طی پنج روز کاری اخیر رشد هشت هزار ریالی را ثبت کرده است.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۲۷,۰۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۲۵۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۳,۷۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۶۹۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۱۲میلیون برگه سهم (۸۳درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۴میلیون برگه سهم (۱۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است که فملی امروز با تاثیر هزار و ۷۰۰واحدی بر شاخص کل، بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را داشته است. همچنین بیش از نیمی از ساعت معاملات صف خرید بود.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲ آذر ماه ۱۳۹۹ اخبار و نتایج انتخابات آمریکا ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت نام دور جدید) سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۹/۲) ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت‌نام دور جدید)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا فملی فملی بورس فملی بورس امروز بورس امروز تهران نماد فملی سهام عدالت برگه سهم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز

بهای نیم سکه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بدون تغییر ماند، در حالی که بهای سایر انواع سکه با افزایش اندک همراه بود.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر نسبت به چهارشنبه، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۲۹۹ دلار رسید که نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود