Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@02:35:02 GMT

محمود کریمی ۶ ماه نمی‌تواند مداحی کند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۴۰۵

صراط:

داود کریمی با تائید خبر جراحی پدرش گفت: حاج‌آقا حدود ۱۲ تا ۱۳ سال بود که از مشکل شنوایی رنج می‌بردند و این‌مساله هر روز حالت شدیدتری پیدا می‌کرد. تا این‌که چندسال پیش، به‌خاطر عفونت زیاد گوش که به قسمت‌هایی از جمجمه سرایت کرد، ناچار شدند به‌مدت ۴ ماه در جلسات مذهبی شرکت نکنند.

به گزارش اقتصاد ۲۴ وی افزود: به‌ تازگی و طی چندروز گذشته، عمل جراحی مهمی روی گوش ایشان انجام شد و پس از عمل هم، تشخیص دکتر‌ها این بود که دوره مراقبت پس از عمل باید ۶ تا ۷ ماه باشد تا گوش پدر از صدای زیاد محفوظ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین نکته‌ای که به ما گفتند همین بود؛ این‌که حاج‌اقا تا حد امکان از برگزاری جلسات پرهیز کنند، چون صدایی که از بلند‌های هیئت پخش می‌شود، در کنار حجم بالای صدای حاضران، نه‌تن‌ها روند درمان گوش را مختل می‌کند، بلکه ممکن است به بدتر شدن شرایط شنوایی ایشان بیانجامد.

فرزند محمود کریمی گفت: پدر سه‌شنبه ۶ آبان تحت عمل جراحی گوش چپ قرار گرفت. اما پیش از آن، به‌دلیلی نزدیک‌بودن مناسبت‌ها و همچنین این‌که ایشان علاقه‌ای به تعطیلی جلسات روضه نداشت، انجام عمل جراحی مرتب عقب می‌افتاد تا این‌که شرایط شیوع کرونا پیش آمد.

به‌هرحال با شرایطی که پیش آمد و تعطیلی جلسات حضوری، ایشان ششم آبان مورد عمل جراحی ترمیم حلزونی گوش چپ قرار گرفت. احتمال خطر این‌عمل چندان بالا نبود، اما دکتر گفته بود امکان دارد شنوایی گوش چپ کاملاً از دست برود.

کریمی گفت: پس از عمل، دکتر از نتیجه راضی بود و به من گفت با وجود طولانی‌شدن فرایند بیماری و آسیب زیادی که به گوش رسیده، به لطف خدا، عمل به خوبی انجام شد و حاج‌آقا می‌تواند از شنبه پس از عمل، پانسمان گوش خود را باز کند. دکتر همچنین گفت پدر می‌تواند به کار‌های روزمره بپردازد. پس از بررسی‌های دیگر هم به ما گفته شد ایشان باید به‌طور مطلق از قرارگرفتن در معرض صدا‌های بلند مثل صدای بلندگو و جمعیت اجتناب کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرزند محمود کریمی مداحان تهرانی داود کریمی صراط عمل جراحی پس از عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی

احتراما به استحضار می رساند سرکار خانم منفرد ۳۶ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر به حضورتان معرفی می گردد.

خانم منفرد ازچند وقت پیش متوجه شده در سینه راستش یک غده بیرون زده و به خیال غده چربی پیگیر نشده و با بزرگتر شدن غده سونوگرافی داده و مشکوک به سرطان شدند که با ماموگرافی و نمونه برداری تشخیص سرطان دادند و چون پیشرفت کرده بود عمل کردند و توده را برداشتند و درحال حاضر مجددا غده بیرون زده که باید نصف سینه را بردارد و باید بعد از عمل یازده جلسه شيمي درمانی شود و بعداز آن ۳۰ جلسه پرتودرمانی انجام پذیرد

این مادر بدلیل زایمان نارس فرزندش هم هزینه های زیادی داشته که با فروش فرش و یخچال خونه مقداری از بدهی های خود را داده است و الانم شناسنامه و کارت ملی خودش و فرزندانش بخاطر بدهی در چند جا امانت گذاشته است

از آنجا که این مادر هزینه های درمانش بسیار بالاست و برای فرزندش هم شیر خشک باید تهیه کند از شما مردم عزیز ونوعدوست تقاضا داریم مثل همیشه یاری رسان این خانواده باشید که همانا خداوند متعال یاری گر شما باشد

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید

شماره کارت خیریه

6104 3377 3357 3958

شماره حساب خیریه

204 218 7340

شماره شبای خیریه

IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت