Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری از فردا تمرینات پرفشاری را برای بازی با ماشین سازی آغاز می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری که در دو بازی اول استقلال در لیگ برتر غایب بود و کرونا را هم شکست داد،کم کم برای بازی در ترکیب اصلی استقلال آماده می شود و البته باید در روزهای آینده تمرینات پرفشاری را پشت سر بگذارد تا از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسد و رضایت محمود فکری را هم جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب بازیکنان بعد از دوران کرونا تا حدی افت می‌کنند و این مسئله نادری را هم تهدید می کند و مسلما او روز های سختی را در پیش دارد تا تبدیل به مهره ای موثر در ترکیب اصلی استقلال شود.

نادری و دیاباته از نظر بدنی عقب تر از بقیه بازیکنان استقلال هستند و باید در تمرینات گروهی روزهای دوشنبه و سه شنبه خود را به بقیه برسانند.

استقلال چهارشنبه در تهران میزبان ماشین سازی تبریز است. تیمی که فصل گذشته رفت و برگشت آ بی پوشان را شکست داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال لیگ برتر محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)