Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی الیگودرز گفت: برگزار کننده یک مراسم عروسی در روستای کانسرح بخش مرکزی این شهرستان به دلیل بی توجهی به محدودیت های کرونا بازداشت شد.

منصور رضایی با اعلام این خبر افزود: یکی از اعضای خانواده‌ای که در روستای کانسرخ برخلاف مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و بدون توجه به سلامت مردم، اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود، با هماهنگی صورت گرفته با دادستان بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزارکنندگان هر مراسمی که موجب تجمع مردم و نقض مصوبات ستاد کرونا شوند متخلف هستند و با آنها برخورد قانونی خواهد.

بخش مرکزی با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت از بخش‌های پنجگانه الیگودرز است.

بازداشت یک مداح در بربرود غربی

بخشدار بربرود غربی الیگودرز نیز گفت: مداحی که در مراسم خاکسپاری در روستای کیورز سفلی حضور یافته بود بازداشت شد.

اکبر بابک آرا با اعلام این مطلب افزود: این فرد با حضور در مراسم خاکسپاری باعث ایجاد تجمع شده بود که با هماهنگی صورت گرفته با اداره اماکن و دستور مقام قضایی بازداشت شد.

تشکیل بسیج یک نعمت الهی است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج یک نعمت و معجزه الهی است.

 حجت الاسلام علی لرستانی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: امام (ره) با توکل به خداوند متعال این شجره طیبه را پایه گذاری کرد و امروز آثار خدمات ارزشمند این نهاد و جبهه مقاومت باعث شده است آزادگان جهان به آن ایمان آوردند.

وی با بیان اینکه انقلابی گری و اسلام ۲ اصل مورد توجه امام (ره) بود تصریح کرد: همزمان با شکل گیری انقلاب تلاش های بسیاری برای ضربه زدن به آن صورت گرفت، اما حضور جوانان انقلابی و توانمند در عرصه های مختلف مانع از موفقیت دشمنان شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این مراسم گفت: پیشکسوتان بسیج دوره بسیار حساسی را با قدرت در برابر دشمنان ایستادند و امروز نیز باید این مسیر سخت و پرمشقت اما نورانی با هدایت رهبر معظم انقلاب و حمایت پیشکسوتان به خوبی طی شود.

سرهنگ محمد برامکی با تاکید بر تبعیت از ولایت تصریح کرد: ولایت فقیه ضامن جمهوریت نظام است و هرچه می گذرد حقانیت این نظام و انقلاب بیشتر آشکار می شود.

الیگودرز با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق لرستان قرار دارد. 

برچسب‌ها الیگودرز کرونا سازمان بسیج سازندگی لرستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز کرونا سازمان بسیج سازندگی لرستان محدودیت های کرونا الیگودرز کرونا سازمان بسیج سازندگی لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور بازداشت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان