Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:58:09 GMT

فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۶۶۷

فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان ! (عکس)

دیدار پیکان تهران و شهرخودروی مشهد جنجال های زیادی را به همراه داشت؛ جایی که اعضای دو تیم بارها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی کشید که نباید! 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در مسابقه ای که 23 دقیقه اش روز گذشته برگزار شد و به خاطر بارش شدید باران و خیس شدن کامل ورزشگاه شهرقدس نیمه کاره ماند، مقابل شهرخودرو قرار گرفت و موفق شد با انجام یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهدی تارتار علاوه بر اینکه یک گل وارد دروازه حریف کردند، یک ضربه پنالتی را نیز توسط امیر روستایی از دست دادند.

 

 

 


مساله ای که این بازی را جنجالی کرد، درگیری اعضای کادرفنی دو تیم در جریان مسابقه و همچنین اتفاقات عجیب پایان بازی بود. ماجرا از جایی شروع شد که در دقایق پایانی بازی و در حالی که پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود، مهدی تارتار سرمربی پیکان قصد انجام یک تعویض را کرد. او می خواست یکی از بازیکنان بلند قامت تیمش را از زمین بیرون بکشد و در حالی که بازیکن جایگزین به کنار خط رفته و تابلوی تعویض نیز بالا بود، سرمربی پیکان تصمیم گرفت جلوی تعویض را بگیرد تا ضربه کرنر زده شود و در فاصله موجود تیمش تا رسیدن بازیکن جدید به محوطه جریمه 10 نفره نباشد.

 

 

 

 


وقتی کادرفنی پیکان جلوی تعویض را گرفت، مهدی رحمتی و سایر نیمکت نشینان شهرخودرو به شدت به این مساله اعتراض کردند و ادعا داشتند که سرمربی خودروسازان برای تلف کردن وقت بازی چنین تصمیمی را گرفته است. این در شرایطی بود که چند دقیقه قبل از این اتفاق رحمتی احمد الجبوری بازیکن تیمش را برای تعویض لب خط آورد و موقع به زمین رفتن او ناگهان پشیمان شد.

 

 

 


بعد از این اتفاق در یکی دو صحنه بازیکنان پیکان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتادند که همین امر سبب شد تا اعتراضات کادرفنی شهرخودرو اوج بگیرد. مربیان این تیم اعتقاد داشتند پیکانی ها می خواهند وقت بازی را تلف کنند تا پیروزی را به دست بیاورند. در این حین رحمتی و دستیارانش طعنه های تندی را به تارتار و کادرفنی پیکان زدند و این تیم را بارها به انجام ضد فوتبال متهم کردند.

 

 

 


طعنه های مربیان شهرخودرو واکنش کادرفنی پیکان را در چند صحنه در پی داشت و حتی در اواخر بازی یک درگیری کوچک فیزیکی نیز کنار زمین میان اعضای دو تیم شکل گرفت. در نهایت سوت پایان بازی با برتری یک بر صفر شاگردان تارتار به پایان رسید اما این اتمام اتفاقات عجیب و غریب این مسابقه نبود.


بعد از سوت پایان، مهدی تارتار که از طعنه های رحمتی عصبانی شده بود، حاضر نشد با سرمربی شهرخودرو دست بدهد و قصد رفتن به رختکن کرد. او البته با بیان این موضوع به بازیکنانش که برد جلوی این تیم خوشحالی ندارد از آنها خواست سریعا به رختکن برود و همین امر بر عصبانیت رحمتی و دستیارانش افزود.

 

 

 


سرمربی جوان شهرخودرو وقتی تارتار مسیر رختکن را در پیش گرفت و حاضر نشد با او در پایان مسابقه دست بدهد، مسائلی را علیه این مربی خطاب به دستیارانش بیان کرد. در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز به داخل زمین آمد و او نیز با صدای بلند از ضد فوتبال بازی کردن پیکان در بازی عصر یکشنبه صحبت می کرد. اعتراضات کادر مدیریتی و فنی شهرخودرو واکنش اعضای تیم پیکان را در پی داشت و در همین دقایق نیز درگیری های لفظی گاه و بیگاهی میان آنها صورت گرفت. جالب اینکه حمیداوی وقتی با تذکر جدی ناظر بازی هم مواجه شد، با او درگیری پیدا کرد و اتفاقات ادامه یافت.
در نهایت این غائله با وساطت برخی نزدیکان دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقه ختم به خیر شد و سرمربیان نیز در نشست خبری وقتی کمی آرامش خود را به دست آوردند، در این باره به اظهارنظر پرداختند. رحمتی در نشست بار دیگر تارتار را متهم به وقت کشی کرد و سرمربی پیکان با بیان اینکه هیچ علامتی برای وقت کشی ندارد، اعلام داشت که هیچ گاه در طول دوران مربیگری از شاگردانش نخواسته وقت بازی را با زمین انداختن هدر بدهند.

 

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم

همشهری آنلاین - امیرحسین اعظمی | ملوان با مهدی تارتار نمایش قابل‌قبولی در این فصل داشته است. تیم تارتار در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد، در جام‌حذفی هم به جمع ۸تیم صعود کرده و حالا باید در مرحله یک‌چهارم نهایی با سپاهان روبه‌رو شود. تارتار در این مدت در بازی‌هایی که با سپاهان داشته نتایج خوبی گرفته، هر چند ۲هفته پیش در انزلی مقابل این تیم شکست خورد. سرمربی ملوان در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌هایش برای این بازی حساس می‌گوید.

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی بازی سختی با سپاهان دارید. کار ملوان برای صعود راحت نیست.

در جام حذفی برای قهرمان شدن باید همه بازی‌ها را ببرید و فرقی ندارد در کدام مرحله با کدام تیم روبه‌رو می‌شوید. در این جام دوم شدن هم فایده ندارد. همه تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند و ما هم شانس خودمان را امتحان می‌کنیم. ما در مراحل قبلی با ۲تیم از لیگ دسته اول بازی کردیم و واقعا اذیت شدیم. تیم‌های بزرگ و مطرح مثل سپاهان فوتبال بازی می‌کنند و این برای ما خوب است. من از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم و امیدوارم بازی را ببریم و یک مرحله جلوتر برویم. ما تیم کوچکی نیستیم و اتفاقا ملوان جزو تیم‌های پرافتخار در جام‌حذفی است. ما در این فصل از لیگ یقه مدعیان را گرفته‌ایم و نگران بازی‌های سخت نیستیم و در جام‌حذفی هم طبیعتا با استراتژی متفاوتی بازی می‌کنیم و باید کمترین اشتباه ممکن را داشته باشیم. ما قطعا هدفی جز شکست دادن سپاهان نداریم.

در مصاحبه‌های چند هفته اخیر به مشکلات سخت‌افزاری در ملوان اشاره کردید. نمی‌خواهید فصل بعد به تیمی بروید که هم از این نظر و هم به لحاظ مالی شرایط بهتری داشته باشد؟

صادقانه می‌گویم که از زندگی در انزلی لذت می‌برم و وقتی در شهر تردد می‌کنم هواداران هم به من لطف دارند و یک ارتباط عاطفی میان ما ایجاد شده است. گزینه اول من برای فصل بعد قطعا ملوان است و دوست دارم در این تیم بمانم ولی به شرط اینکه جایگاه ملوان را ارتقا بدهم. اگر قرار است بمانم نباید نزول داشته باشیم و این موضوع با اهداف من سازگاری ندارد. ما باید برای فصل بعد کار بزرگ‌تری انجام دهیم و باید دید شرایط باشگاه چگونه خواهد بود ولی با افتخار دوست دارم در ملوان بمانم. ما هنوز یک جی‌پی‌اس نداریم و قبل از هر بازی مجبوریم آن را کرایه کنیم. حتی تیم‌های لیگ دسته اول هم جی‌پی‌اس دارند. ما یک زمین تمرین خوب نداریم و این مشکلات برای تیمی مثل ملوان خوب نیست.
جالب اینجاست که مسئولان استان گیلان هم کمک زیادی به تیم نمی‌کنند.
اینجا مسئولان هم ملوانی هستند و باید به این تیم کمک کنند. انزلی یک شهر زیبا و توریستی است و ملوان هم تیمی ریشه‌دار است. این باشگاه باید یک استادیوم خوب داشته باشد و در هر بازی به‌دلیل ازدحام جمعیت با مشکل مواجه نشویم.

در لیگ هم با استقلال خوزستان بازی دارید؛ بازی سختی است؟

بازی با تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند، واقعا سخت است. اگر مقابل استقلال خوزستان پا پس بکشیم دچار مشکل می‌شویم. تیم رقیب برای ما قابل احترام است ولی فقط برای برد به اهواز می‌رویم.

به‌نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود؟

من سرمربی ملوان هستم و باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کد خبر 848299 برچسب‌ها باشگاه ملوان بندر انزلی مربیان فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود