Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها از کسب تساوی مقابل لیدز یونایتد چندان ناراضی نیست. 

آرسنال و لیدز یونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، در دقیقه 52 بازی آرسنال و لیدز یونایتد، نیکولاس پپه از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها معتقد است که کسب نتیجه تساوی با وجود اخراج پپه نتیجه چندان بدی محسوب نمی شود. او در این رابطه می گوید:

با در نظر گرفتن اخراج پپه در اوایل نیمه دوم، ما موفق به کسب یک امتیاز شدیم. هرگز نتیجه تساوی را دوست نداشته ام اما با در نظر گرفتن این شرایط، ما در این بازی موفق به کسب امتیاز شدیم. هیچ بهانه‌ای برای اخراج پپه وجود ندارد. پس از بازی، من با پپه صحبت کردم و به او گفتم که این غیر قابل قبول است. 

آرتتا درباره فرصت گلزنی که ساکا از دست داد می گوید:

به اعتقاد من این بهترین فرصت گلزنی ما در این مسابقه بود. از نظر من دروازه بان آن ها خیلی خوب عمل کرد و در آن صحنه خیلی صبور بود. از یک لحاظ، ما می توانستیم آن ها را شکست دهیم اما واقعیت این است آن ها در محوطه جریمه ما بسیار خطرناک ظاهر شدند و در برخی از لحظات، ما خوش شانس بودیم.

آرسنال تا دقیقه 60 بازی با لیدز یونایتد هیچ ضربه در چارچوب نداشت. از آرتتا در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد:

شوت های دیگری نیز داشتیم و یکی از ضربات ما به تیر دروازه برخورد کرد و یکی دیگر از ضربات ما نیز در آستانه تبدیل شدن به گل بود. این که آیا ما ضربه‌ای در چارچوب داشته ایم یا نه اهمیت چندانی ندارد و چیزی که اهمیت دارد این است که ما موفق به ایجاد موقعیت گلزنی شدیم. در نیمه اول و در برخی از دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم.

همچنین بخوانید:

 لیدز یونایتد 0-0 آرسنال؛ نه خبری از برد است، نه خبری از سبک جذاب!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA