Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراته‌کای المپیکی کشورمان گفت: خوشبختانه بعد از عمل جراحی دوم روند خوبی را طی می‌کنم و دو هفته دیگر از آلمان به ایران بازمی‌گردم تا تمرینات خود را آغاز کنم. - اخبار ورزشی -

حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود بعد از انجام دومین عمل جراحی در آلمان اظهار داشت: جراحی دوم از همه لحاظ قابل قیاس با جراحی اول در اسفندماه سال گذشته نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست که این جراحی نیز دردهایی داشت، اما طبیعتاً درد کمتری نسبت به جراحی اول احساس کردم. بعد از انجام جراحی ابتدایی  مشخص بود که باید در 6 ماه آینده با انجام عمل دیگری جسم خارجی که در پایم کار گذاشته شده بود را خارج کنم.

وی تصریح کرد: در آن مقطع تصمیم بر این بود که عمل دوم را بعد از مسابقات المپیک انجام بدهم که با تعویق المپیک و با توجه به زمانی که در اختیار داشتم، با صلاحدید دکتر معالجم این کار را انجام دادم. جسمی که در پای من قرار داشت پلاتین و پین نبود و یک پیچ بود که با متد متفاوت نسبت به دیگر عمل‌های ASL در پای من کار گذاشته بود و بعد از مدتی نیز باید خارج می‌شد. خوشبختانه در هفته گذشته این کار انجام شد و بعد از یک روز حضور در بیمارستان، هر روز توسط دکتر چک می‌شوم و رفته رفته کار فیزیوتراپی را آغاز کردم.

کاراته‌کای المپیکی کشورمان خاطرنشان کرد: 2 روز پیش بخیه‌های پای خود را کشیدم و بلافاصله تمرین انجام دادم که یک مقدار دردناک بود، اما به امید خدا با بازگشت به ایران دیگر بدون مشکل می‌توانم تمرینات خود را آغاز کنم. طبق نظر پزشکان این دردها پس از مدتی به طور کامل از بین خواهد رفت و دیگر مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. فکر می‌کنم دو هفته دیگر ایران باشم و در این مدت نیز در آلمان فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی را انجام خواهد داد تا در بازگشت به ایران مشکلی نداشته باشم.

عباسعلی در خصوص نگرانی‌هایی که برای بازگشت او به میادین وجود دارد، گفت: در ورزش حرفه‌ای هیچ ضمانتی برای عدم آسیب دیدگی وجود ندارد. ورزش حرفه‌ای یعنی فراتر از توان ظاهر شدن و این موضوع قطعاً آسیب دیدگی‌هایی به همراه خواهد داشت. مهم این است که در زمانی آسیب دیدگی از لحاظ فکری و روند ذهنی خود را ارتقا بدهید و بتوانید از آسیب دیدگی عبور کنید. اگر این کار انجام شود از آسیب دیدگی عبور و در غیر این صورت آسیب دیدگی تکرار خواهد شد و از دوران قهرمانی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: هر ورزشکاری در زمان مصدومیت دوست دارد هر چه زودتر دوران نقاهت را طی کند و بتواند مجدداً تمرینات خود را از سر بگیرد. هیچ ورزشکاری نمی‌تواند کاری انجام بدهد تا از آسیب دیدگی جلوگیری کند. قهرمانان بسیار بزرگی بعد از چهار سال تلاش برای حضور در المپیک، در این رویداد با آسیب دیدگی مواجه شدند که این نشان از فشار زیاد تمرینات بوده است. من نیز از سایر ورزشکاران مستثنی نیستم و در این مدتی که از تمرینات دور بودم تلاش کردم از لحاظ ذهنی تمرین داشته باشم. تمرینات ذهنی خیلی به ورزشکاران کمک می‌کند و  این موضوع را بسیاری از ورزشکاران آسیب دیده عنوان کردند.

دارنده مدال نقره و برنز جهان در خصوص توقعات مسئولان و مردم از او برای کسب مدال در المپیک گفت: به خاطر این اتفاق از مردم و مسئولین ممنون هستم، اما من نیز مانند سایر ورزشکاران می‌توانم سفت و سخت و به دور از حاشیه تمرین کنم تا بتوانم برای بهترین اتفاق بجنگم. هیچ وقت قول مدال نمی‌دهم، اما همیشه قول تلاش می‌دهم و قول می‌دهم برای المپیک نیز هر چه در توان داشته باشم را ارائه کنم. مصدومیت و دوری از تمرینات باعث شده است که در حال حاضر تشنه تمرین باشم و امیدوارم هر چه زودتر مراحل درمان به اتمام برسد تا با بازگشت به تمرینات برای سربلندی کشور و مردم در المپیک تلاش کنم.

طباطبایی: اجازه توهین و افترا به قهرمانان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد/ شرایط فراهم باشد لیگ کاراته را برگزار می‌کنیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته بانوان ایران کاراته ایران حمیده عباسعلی کاراته کاراته بانوان ایران کاراته ایران حمیده عباسعلی آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم