Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالمی نیسی با بیان اینکه نظارت بر اصناف و رعایت قانون اعمال محدودیت ۲ هفته ای با ۱۵ اکیپ بازرسی ادامه دارد و ۹۰ درصد اصناف این قانون را رعایت می‌کنند گفت: پلیس راه ها در مبادی ورودی شهر اهواز شبانه روزی از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» شامگاه (یکشنبه 2 آذر) در حاشیه نظارت و بازدید از رعایت اعمال محدودیت‌های اصناف در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شب دوم محدودیت های ۲ هفته‌ای، بازرسی ها توسط ۱۵ اکیپ در شهر اهواز متشکل از نیروی انتظامی، اماکن و دستگاه‌های اجرایی مانند صمت و بهداشت به صورت روزانه در حال انجام است و نتیجه آن گزارش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اهواز با بیان اینکه امشب برای نظارت بهتر و کامل‌تر به اتفاق مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان و اماکن بازدیدی از چند نقطه شهر اهواز داشتیم افزود: بیش از ۹۰ درصد اصناف قانون را رعایت کرده و مغازه های خود را باز نکردند که جای تقدیر دارد اما تعداد اندکی هم این قانون را رعایت نکردند که با زبان خوب و نصحیت با آن صحبت شد تا منجر به برخورد قهری نشود.

 

وی تصریح کرد: اگر صنفی قانون را رعایت نکند در دو بار اول تذکر داده می شود اما بار سوم در صورت عدم رعایت مجبور به پلمب هستیم گرچه در این مدت تعداد اندکی پلمب شده اما اکثرا تذکر زبانی و برخورد محترمانه بوده و سفارش شده تا کمتر از برخورد قهری استفاده شود.

 

عالمی نیسی با اشاره به پلمب یک کافه متخلف در کیانپارس اهواز عنوان کرد: این کافه برخلاف قانون اقدام به بازگشایی کرده بود که طی روزهای قبل سه دفعه تذکر گرفته اما امشب به علت عدم رعایت قانون و بازگشایی کافه مجبور به پلمب آن شدیم.

 

وی با حضور در پلیس راه اهواز - اندیمشک یکی از مبادی‌های ورودی شهراهواز بیان کرد: امشب در معیت فرمانده پلیس راه استان و فرماندهی انتظامی مرکز خوزستان جهت بازدید از پلیس راه محور اندیشمک اهواز حضور پیدا کردیم تا نظارت عملی از رعایت محدودیت خودروهای پلاک غیربومی را داشته باشیم.

 

فرماندار اهواز مشارکت مردم را‌ در رعایت این قانون خوب توصیف کرد و ادامه داد: پلیس راه و نیروهای آن شبانه روزی حضور دارند تا بر اساس قانون نظارت کاملی به اعمال محدودیت ها داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: ماشین هایی که این قانون را رعایت نکنند با جریمه سنگین یک میلیونی تومانی در اهواز مواجه می شوند اما آن چیزی که تاکنون مشاهده شده رعایت اکثریت مردم است.

 

عالمی نیسی با اشاره به اینکه بیشتر خودروهایی که از مبادی ورودی شهر وارد می‌شوند، بومی هستند یاد آور شد: تعداد اندکی از خودروهای غیربومی وارد شهر اهواز شدند که مشمول اعمال قانون و جریمه یک میلیون تومانی شدند.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعمال محدودیت های کرونایی نظارت بر اصناف جمال عالمی نیسی قانون را رعایت عالمی نیسی ورودی شهر شهر اهواز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت