Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسین مهدوی نژاد گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی و پیگیری واحد املاک و حقوقی و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی ۱۴ مورد رفع تعرض به متراژ ۱۷۳ هزار و ۴۳۰ متر مربع و ۲ مورد اجرای احکام قضایی به متراژ هفت هزار متر مربع رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی بدون اغماض، با جدیت و در چارچوب قانون با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی برخورد خواهد کرد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس اطلاع‌رسانی کنند.

مهدوی‌نژاد افزود: شهروندان چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان را دارند ابتدا استعلام‌های لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان انجام دهند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: هم استانی‌ها باید مراقب باشند، از خرید هرگونه اراضی بدون سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فارس اراضی دولتی یگان حفاظت از اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر