Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم امید پرسپولیس شرایط حال حاضر تیم یحیی گل‌محمدی را مثبت ارزیابی و اعلام کرد پرسپولیس مستحق پیروزی برابر صنعت‌نفت بود.

مجتبی شیری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جوی پرسپولیس در طول 90 مالکیت توپ را به طول کامل در اختیار داشت و فرصتی به حریف نداد و در نهایت موفق شد 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص شرایط فنی پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: در نیمه اول حفظ توپ و مالکیت در اختیار پرسپولیس بود و این تیم چند موقعیت هم برای گلزنی داشت که خلاقیت فردی کنعانی‌زادگان و پاس خوب سیدجلال به کمک پرسپولیس آمد تا نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

مدافع اسبق سرخ‌پوشان تاکید کرد: گل نیمه اول پرسپولیس باعث شد صنعت‌نفت مجبور به خروج از لایه‌های دفاعی شده و برای جبران در نیمه دوم بازی تدافعی خود در نیمه اول را ادامه ندهد اما این موضع هم باعث نشد بتواند نتیجه را تغییر دهد و پرسپولیس در مجموع تفکرات تیمی و هماهنگی‌های لازم را در طول 90 داشت و با استحقاق کامل پیروز این میدان شد.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نقش بارز مدافعان این تیم در پنالتی حساسی که برای سرخ‌پوشان به دست آمد، گفت: وقتی مهاجمان تحت فشار باشند، نفرات دیگر با خلاقیت‌های خود می‌توانند در کار هجومی کمک کنند که در این دیدار تجربه سیدجلال و حرکت هوشمندانه کنعانی‌زادگان زمینه‌ساز این پنالتی مهم برای پرسپولیس شد.

مدافع سال‌های گذشته سرخ‌ها با اشاره به عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: خط دفاع  منسجم این روزهای پرسپولیس نشان می‌دهد سیستم دفاعی یحیی خیلی خوب در تیم جا افتاده و جواب داده است. سیستم دفاعی پرسپولیس در این 2 بازی لیگ برتر اجازه بازی‌سازی و ایجاد موقعیت به مهاجمان حریف را نداده و این موضوع پوئن مثبتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

او تاکید کرد: آمادگی بدنی و خلاقیت‌های فردی خوب نفرات حاضر در  ساختار دفاعی پرسپولیس همه را به موفقیت این تیم در این منطقه امیدوار کرده است.

مربی تیم امید پرسپولیس در پایان در خصوص برنامه‌های آتی این تیم رده سنی پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات تیم امید پرسپولیس فعلا چند روز تعطیل است. بازی‌های ما به خاطر اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی باز هم به تعویق افتاد و طبق برنامه‌ای که به ما اعلام شده بازی اول‌مان 25 آذرماه خواهد بود. البته با توجه به شرایط شیوع کرونا تمرین‌مان قرار است با جند روز تاخیر از دو، سه روز دیگر دوباره از سر گرفته شود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتبی شیری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم